ПОСЛУГИЦІНИТЕРМІНИ
Зміна видів діяльності (КВЕД) компанії1.500 грн.1-3 дні
Послуги нотаріуса і державного реєстратораВід +1.650 грн.

Зміна видів діяльності. Що це за послуга?

По-перше, варто згадати, що зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю стало простіше після реформи 2014 року. Інформація про фірму відразу ж вноситься в базу даних Міністерства Юстиції під назвою Єдиний Державний Реєстр Підприємств і Організацій України. А ось реєстрація зміни КВЕДів ТОВ проходить складніше. Тут потрібні особливі знання, щоб закінчити процедуру швидко. Через це згаданий сервіс останнім часом став має великим попитом. Бізнесмени роблять велику помилку, коли починають самостійно або за допомогою штатного співробітника проводити зміни в ЄДР. Звісно, у будь-якої людини, навіть без вищої, профільної освіти все вийде і вдасться заощадити гарну суму грошей. Але час, за який людина могла укласти вигідні угоди та підвищити свій прибуток буде втрачено. Суть цієї послуги полягає в тому, щоб змінити профіль роботи підприємства. Наприклад, при купівлі/продажу бізнесу.

Часто ставиться питання: “Податкові наслідки при зміні основного виду діяльності ТОВ”? Тут мається на увазі, те, що у звітності потрібно вказувати новий КВЕД, а в теперішньому періоді працювали ще по-старому. Відповідь проста: “У декларацію записується той який на момент подання звітності вказано в ЄДР, але сума показується вся. Штрафів не буде”!

Які потрібні документи для зміни видів діяльності?

Цей процес трудомісткий і під нього потрібно зібрати свій портфель, правильно заповнити бланки, форма яких щомісяця змінюється за рішенням уряду.

Перелік паперів, які подаються реєстратору:

  1. Оригінали паспортів та ідентифікаційних кодів всіх власників фірми;
  2. Рішення учасників (уповноваженого органу);
  3. Статут у двох примірниках (не стосується модельного);
  4. Вірно заповнена в друкованій формі реєстраційна картка;
  5. Довіреність на юриста, який буде отримувати необхідну документацію в урядових установах, наприклад, в податковій інспекції.

Зазначені папери повинні бути завірені нотаріальним підписом і печаткою. Якщо замість паспорта ID карта, то достатньо копії.

Важливо! Щоб потім не переробляти документи шукайте інформацію про потрібні Вам КВЕДи тільки на державних інтернет-порталах, де дані постійно оновлюються.

Терміни зміни основного виду діяльності.

У цьому питанні багато залежить від початкової організації процесу, як з боку клієнтів, так і з боку юридичної контори виконавця. Затримки по часу виникають, коли багато людей бере участь в процедурі. Особливо, якщо є іноземці та у них не оформлений ідентифікаційний код платника податків в Україні.

Для скорочення термінів рекомендується працювати в такий спосіб:

  • Співпрацювати тільки з перевіреними правознавцями, які дають адекватні оцінки по термінах виконання завдання. За один день підготувати необхідні документи, домовиться з нотаріусом і внести дані в базу Міністерства Юстиції фізично неможливо (якщо додати сюди отримання виписок з контролюючих органів робота може затягнутися більше ніж на тиждень);
  • Зміну основного КВЕДу компанії варто проводити не через центр надання адміністративних послуг, а у приватного реєстратора з державною ліцензією.

Інформація про новий КВЕД товариства з обмеженою відповідальністю при найбільш оптимістичному сценарії з’явиться в загальному доступі тільки на наступний день, а найчастіше це відбувається на третій або навіть на четвертий день. Багато що залежить від того як працюють урядові сервіси.

Чому зміну виду діяльності ТОВ потрібно довірити саме нам?

Компанія “СЕНАТ” працює в корпоративному праві з 2005 року. Співвідношення ціни, швидкості і якості надаваних юридичних послуг для бізнесменів постійно знаходиться на високому рівні.

Що отримує клієнт, працюючи через нас:

  1. Зміна КВЕДів юридичної особи в Києві, іншому регіоні України швидко;
  2. Нотаріальне посвідчення необхідних копій;
  3. Переоформлення в податковому департаменті (ПДВ, єдиний податок);
  4. Печатку з підвищеним ступенем захисту;
  5. Нову виписку зі статистики, ліцензії, інші дозвільні сертифікати (при необхідності).

Вирішивши співпрацювати з нашою організацією Ви отримуєте досвідченого партнера, здатного розв’язувати будь-яке питання корпоративного характеру за прийнятною ціною. Для постійних клієнтів юридична компанія “СЕНАТ” розробила систему знижок. Але і для тих, хто співпрацює з ними вперше є приємні бонуси.

×

×