ОСНОВНІ ПОСЛУГИ | ЦІНИ | ТЕРМІНИ РЕЄСТРАЦІЇ |
Зміна статуту компанії | Від 1500 грн | 1 робочий день |
ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ | ЦІНИ | ТЕРМІНИ ОФОРМЛЕННЯ |
Оформлення виписки платника ПДВ або єдиного податку | 500 грн | 2 робочих дні |
Оформлення виписки з департаменту статистики | 500 грн | 1 робочий день |
Виготовлення печатки фірми | 500 грн | 1 робочий день |
Оренда контрольованої юр адреси в Києві | Від 5000 грн / рік | 1 робочий день |
Замовляйте послугу за телефоном:
+38 (096) 968-79-30
Зміна статуту ТОВ. Що це за послуга?
По-перше, варто згадати, що зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю досить просто, особливо після реформи 2014 року. Інформація про фірму відразу ж вноситься в базу даних Міністерства Юстиції під назвою Єдиний Державний Реєстр Підприємств і Організацій України. А ось реєстрація змін до статуту ТОВ проходить трохи складніше. Тут потрібні особливі знання і можливості, щоб закінчити процедуру максимально швидко. Через це згаданий сервіс останнім часом став набирати попит. Бізнесмени роблять велику помилку, коли починають самостійно або за допомогою штатного співробітника проводити зміни в ЄДР. Звісно, у будь-якої людини, навіть без вищої, профільної освіти все вийде і вдасться заощадити гарну суму грошей. Але час, за який людина могла укласти вигідні угоди та підвищити свій прибуток буде втрачено. Суть даної послуги полягає в тому, щоб переоформити звід правил на підприємстві. Наприклад, при купівлі/продажу бізнесу або зміну назви.
Часто ставиться питання: “Зміна статуту ТОВ з єдиним засновником, де одна людина на всіх посадах теж повинна оформлятися у нотаріуса і реєстратора”? Тут мається на увазі, те, що згаданий звід правил це простіше кажучи договір між декількома засновниками та в ньому описана методологія введення, виведення інвестицій. Відповідь дуже проста: “Так, в обов’язковому порядку і без винятків”!
Які необхідні документи для перереєстрації статуту?
Цей процес трудомісткий і під нього потрібно зібрати свій пакет, правильно заповнити бланки, форма яких щомісяця змінюється за рішенням уряду.
Перелік паперів, які подаються для оформлення:
- Оригінали паспортів та ідентифікаційних кодів всіх власників фірми;
- Рішення (протокол) зборів складу учасників;
- Сам статут у новій редакції, у двох примірниках (не стосується модельного);
- Вірно заповнена в друкованому вигляді реєстраційна картка.
Важливо! Зміна основного розпорядку компанії без нотаріуса неможлива! Зазначені папери повинні бути завірені нотаріальним підписом і печаткою. Якщо паспорта власників у вигляді ID карти, то достатньо звичайної копії.
Як проходить процедура зміни статуту ТОВ?
Навіть найпростіша справа супроводжується непередбачуваними ускладненнями, а тут юристи стикаються з тим, що законодавство нашої країни постійно переписується на догоду Європейським реформам. Природно, це призводить до деяких незручностей, тому, що нові норми кожен трактує по-своєму. Але є й нюанси в самій процедурі.
Як вноситься інформація про новий статут в ЄДР:
- Готується документ в друкованому вигляді (два примірники), засвідчується у нотаріуса, після чого інформація вноситься в державну базу даних;
- Для оформлення модельного потрібно підготувати окреме рішення і провести по тому ж порядку.
Важливо розуміти, за витратами, що перший варіант, що другий виходить однаково. Якщо Ви вибрали друкований статут, то рекомендується не прописувати в ньому дані, які в майбутньому можуть зміниться, наприклад, ім’я директора, юридична адреса (місцезнаходження підприємства), види діяльності й так далі. В іншому випадки Ви будете витрачати додаткові ресурси на майбутні внесення змін до єдиного державного реєстру. І по термінах буде довше!
Чому реєстрацію статуту ТОВ варто довірити саме нам?
Компанія “CENAT” працює в корпоративному праві з 2005 року. Співвідношення ціни, швидкості і якості надаваних юридичних послуг для бізнесменів постійно знаходиться на високому рівні.
Що отримує клієнт, працюючи через нас:
- Внесення змін до ЄДР про юридичну особу в Києві, іншому регіоні України максимально швидко;
- Нотаріальне посвідчення необхідних копій;
- Переоформлення в податковому департаменті (ПДВ, єдиний податок);
- Печатку з підвищеним ступенем захисту;
- Нову виписку зі статистики, ліцензії, інші дозвільні сертифікати (при необхідності).
Вирішивши співпрацювати з нашою організацією Ви отримуєте досвідченого партнера, здатного розв’язувати будь-яке питання корпоративного характеру за прийнятною ціною. Для постійних клієнтів юридична компанія “CENAT” розробила спеціальну систему знижок. Але і для тих, хто працює з нами вперше ціна може бути зі знижкою.