ПОСЛУГИЦІНИ
Юр адреса в Шевченківському районі з поштовим обслуговуванням3500 грн./рік.
Вивіска фірми на фасаді+2500 грн./рік.
Сканування всіх вхідних листів на email:+2500 грн./рік.
Фактична оренда офісу для податкової перевірки500 грн./день.
Фотографування листів від держ. органів на Viber, WhatsApp, TelegramВключено
Підтвердження податкової адресиВключено
Відправка вхідної кореспонденції через кур’єрську службуВключено

Оренда юридичної адреси в Шевченківському районі Києва.

При реєстрації нового підприємства засновники зобов’язані надати державному реєстратору інформацію про місце знаходження ТОВ або ПП. Ці дані фіксуються в базі ЄДРПОУ та є загальнодоступними. Інформацію може подивитися кожен, хто відвідає сайт Міністерства Юстиції України. Переписування бізнесменів з державними інстанціями здійснюється через офіційний офіс компанії.

Такий варіант взаємин не зручний бізнесменам. Приймання і обробка кореспонденції вимагають часу, та й роботу секретаря організувати не завжди можливо. У такій ситуації, якщо це стосується столичного округу, вигідно буде придбати послугу: “Юридична адреса Шевченківський район”. Це підходить для керівника, якому потрібно заощадити кошти на обслуговуючому персоналі.

Що собою являє юридична адреса в Шевченківському районі?

Це надійний сервіс, що дозволяє підприємцю отримувати пошту через певну точку столиці незалежно від місця ведення господарської діяльності. При цьому функції первинної обробки документації виконує віддалений фахівець. Важливо знати, що будь-який держ. орган буде направляти повідомлення в офіс, який вказаний в ЄДРПОУ, оскільки договір оренди або суборенди приміщення також є та угодою на поштове обслуговування.

Юридична адреса в Шевченківському районі характеризується такими додатковими ознаками:

  • Зберігання зі звітністю кореспонденції (бандеролі, посилки);
  • Відправлення бізнесменові повідомлень про прийняту пошту засобами телефонного зв’язку або через месенджери із зазначенням адресата;
  • Можливість забрати кореспонденцію представником замовника в робочі дні з 10 до 17 годин.

Функція відправлення вихідної документації сервісом не передбачена, здійснюється тільки її прийняття, обробка з розподілом.

Для чого потрібна юридична адреса в Шевченківському районі Києва?

Бізнесменам сьогодні важливо бути мобільними, не прив’язуватися до постійного місця, кабінету. Спілкування з клієнтами здійснюється альтернативними засобами зв’язку. Але державні інстанції ведуть взаємини паперовим способом, відправляючи фірмам поштою запити, довідки, іншу документацію. Це забирає у підприємців їх дорогий час і увагу.

Купуючи послугу: “Юридична адреса Шевченківський район”, бізнесмен розв’язувати це питання та отримує ряд корисних послуг:

  • Робота секретаря, який отримує та обробляє кореспонденцію без присутності керівника під час робочого дня;
  • Організація зберігання отриманої документації, миттєве повідомлення про неї замовнику;
  • Забезпечення безпеки робочих об’єктів бізнесу – офісу, виробничих, складських приміщень;
  • Спрощення роботи з іноземними компаніями та митними структурами, коли для листування бажано вказувати кілька точок;
  • Оперативна співпраця з фірмами з доставлення посилок, бо наявність простору в центрі Києва прискорює логістику.

Важливо! Наявність юридичної адреси в Шевченківському районі забезпечує підтвердження фактичного місця розташування фірми за вказаною локацією при перевірочному візиті податкової інспекції.

Де і як підібрати оптимальний сервіс?

Корпоративний ринок насичений численними пропозиціями даного типу. Але не всі вони здатні задовольнити вимоги покупців, тому, що пропонують в основному поштове обслуговування, раз в тиждень без доступу до орендованого приміщення.

Тому підбираючи компанію, яка надає послугу: “Юридична адреса Шевченківський район”, слід звертати увагу на такі моменти:

  • Договір на обслуговування (оренда або суборенда) тільки від ТОВ або ФОП зі свідоцтвом, але не фізичної особи (за винятком випадків прямої власності);
  • Адекватна (до однієї години) реєстрація та обробка кореспонденції з подальшим розподілом;
  • Відправлення повідомлень про те, що надійшла пошта в зручному для керівництва вигляді, в тому числі та з фотографією.

Крім перерахованих вище критеріїв, обов’язковим моментом є постійне перебування протягом робочого дня в точці приймання доставок уповноваженої особи з довіреністю від фірми клієнта.

Чому краще орендувати юридичну адресу в Шевченківському районі у нас?

Компанія “СЕНАТ” працює в сегменті організацій, що надають послуги з корпоративного права з 2005 року. За час роботи ми детально вивчили ринок, врахували можливі недоліки даного напрямку. Це дозволило підняти сервіс на високий рівень з оптимальним співвідношенням ціна-якість.

Нами пропонуються:

  • Надійний, технологічний і продуманий до дрібниць сервіс;
  • Прийнятна швидкість обробки та розподілу вхідної кореспонденції;
  • Базова вартість без додаткових оплат різних прохань з боку клієнта. Наприклад, сканування листів з податкової або відправлення документів через кур’єрську службу.

Прийнявши рішення співпрацювати з нашою компанією, Ви отримаєте досвідченого і відповідального партнера, здатного швидко вирішити ситуацію будь-якої складності. За отримані папери на ТОВ або ПП нами несеться персональна відповідальність.

Что Вас интересует?*
Юр адрес в Печерском районеЮр адрес в Шевченковском районеРегистрация ОООКупля/продажа ОООЛиквидация ООО

×

×

Где Вас интересует прописка?*
Печерский районШевченковский район

На какой срок интересует прописка?*
1 год2 года3 года5 лет

Кого нужно прописать?*
ВзрослогоРебенка

×