ПОСЛУГИЦІНИТЕРМІНИ
Реєстрація ПП з одним засновником – резидентом2.300 грн.1 день
Реєстрація ПП з одним засновником – нерезидентом без ІПН3.500 грн.2-3 дні
Відкриття ПП з двома і більше засновниками – резидентами500 грн. за кожну людину1 день
Відкриття ПП з двома і більше засновниками – нерезидентами без ІПН1.500 грн. за кожну людину2-3 дні
Оформлення свідоцтва ПДВ або платника єдиного податку500 грн.3-5 днів
Виготовлення печатки з доставкоюВід 400 грн.3-4 години
Оформлення безпечного віртуального офісуВід 2.000 грн/рік.1 година
Оформлення довідки зі статистики (за бажанням клієнта)500 грн.1 день
Термінова реєстрація ПП Від 6.000 грн.6 годин

Для чого потрібно відкрити ПП?

При плануванні нового бізнесу, а тим більше, перед походом до державного реєстратора людина повинна обов’язково визначитися з формою організаційно-правової власності. Найпростіший варіант, це приватне підприємство, не плутайте з фізичною особою підприємцем (СПД), який в основному створюється для роздрібної торгівлі в магазині, на ринку. ПП – це така ж повноцінна компанія як товариство з обмеженою відповідальністю, але тут власник повинен відповідати за фінансово-господарськими зобов’язаннями своїм особистим майном. Хоча практика в даному питанні не однозначна! Приклад: “Людина відкрив ПП для організації вантажоперевезень і використовує для цього свій особистий автомобіль. Якщо він вирішить працювати через ТОВ, то автотранспорт потрібно ставити на баланс компанії з відповідними змінами в технічному паспорті або оформляти договір оренд”.

Приватне підприємство переважно створюється для таких цілей:

  1. Відкритість бізнесу перед постачальниками та клієнтами – присутність комерційної організації в єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України (підвищує авторитет бренду);
  2. Щоб проводити операції на маленькі суми. Для цього оформляється свідоцтво платника єдиного податку (можна також отримати ПДВ, але тоді краще зареєструвати ТОВ);
  3. Щоб отримати касовий апарат (якщо присутній готівковий розрахунок з покупцем), бо переважно це середній бізнес (торгові центи, великі магазини, супермаркети), що працює у сфері громадського харчування, реалізації фармацевтичних препаратів, ювелірних виробів, побутової техніки, яка підлягає гарантійному поверненню і ремонту.

Зазначене вище стосується переважно не великих фірм, створених одним або кількома особами для фінансово-господарської діяльності в межах району, міста, максимум області або регіону. Але приватне підприємство можна використовувати та для мільйонних угод, зовнішньоекономічних операцій, якщо фірма стоїть на загальній системі оподаткування, має відповідні ліцензії, іншу дозвільну документацію.

Які переваги оформлення ПП?

Законодавство України недостатньо регулює дану форму власності компанії. Але бувають періоди в економіці країни, що зареєструвати ПП простіше ніж ТОВ і податкова служба відноситься до таких компаній більш лояльно.

Особливості приватного підприємства:

  • Відсутність будь-яких вимог до розміру статутного капіталу оскільки він формується з власного майна засновників;
  • Управління та основні активи визначаються на розсуд власників;
  • Кожен учасник фірми може продавати свою частку без фінансових і юридичних зобов’язань перед іншими засновниками.

Основна перевага, на яку посилаються люди відкриваючи приватне підприємство, це повна свобода дій і відповідальність перед кредиторами тільки особистим майном, яке вони надали фірмі в користування.

Документи для реєстрації ПП?

Папери, які готуються для проведення даної процедури приблизно такі ж, як і для постановки на облік товариства з обмеженою відповідальністю. Але краще довірити це досвідченому юристу, тому, що форми бланків постійно змінюються і за цим важко встежити.

Перелік необхідних документів:

  1. Статут компанії у двох примірниках (модельний використовувати заборонено);
  2. Реєстраційна картка куди вноситься інформація про засновників, керівництво, назва, місцезнаходження (податкова адреса), розмір і форма статутного капіталу з розподілом часток;
  3. Протокол (рішення) про створення юр особи з паспортними даними та ідентифікаційними кодами власників;
  4. Наказ про призначення директора з датою вступу на посаду;
  5. Договір оренди приміщення (якщо не використовується власна нерухомість).

Додатково необхідно підготувати заяву до ДПС для отримання свідоцтва платника єдиного податку або ПДВ. Оформити довідку з управління статистики (за бажанням).

Що входить в послугу відкриття ПП?

Даний сервіс містить кілька етапів, які краще доручити досвідченому правнику для максимального скорочення термінів реєстрації.

Сюди входить:

  • Підготовка статутних документів, завірення їх у нотаріуса, внесення інформації про нову фірму в базу Міністерства Юстиції;
  • Купівля безпечної юридичної адреси (віртуальний офіс) з доступом до приміщення і поштово-секретарським обслуговуванням;
  • Оформлення свідоцтва платника єдиного податку за фіксованою ставкою або ПДВ;
  • Виготовлення високоякісної печатки з різними ступенями захисту;
  • Відкриття комерційного розрахункового рахунку в банку.

Якщо бізнесмен планує займатися особливими видами діяльності, наприклад, торгівля алкоголем або тютюновими виробами, то потрібно буде додатково зайнятися подачею документів на отримання ліцензії.

Чому зареєструвати ПП краще через нас?

Юридична контора “СЕНАТ” працює в корпоративному праві з 2005 року. Співвідношення ціни, швидкості, якості послуг, що надаються для бізнесу постійно знаходиться на високому рівні.

Що отримує клієнт, відкриваючи приватне підприємство через нас:

  1. Оформлення юр особи в Києві (реєстрація ПП під ключ з одним засновником або декількома власниками);
  2. Нотаріальне посвідчення необхідних паперів;
  3. Безпечну юридичну адресу з річним поштовим обслуговуванням (обробка вхідної кореспонденції) і можливістю пролонгації договору оренди;
  4. Постановку на облік в податковому департаменті (ПДВ, єдиний податок);
  5. Печатку нової фірми з підвищеним ступенем захисту;
  6. Виписку зі статистики, ліцензії, інші дозвільні сертифікати (при необхідності);
  7. Допомогу при відкритті розрахункового рахунку в будь-якому банку України.

Вирішивши співпрацювати з нашою організацією Ви отримуєте досвідченого партнера, здатного розв’язувати будь-яке питання корпоративного характеру за прийнятною ціною. Для постійних клієнтів юридична компанія “СЕНАТ” розробила систему знижок. Але і нові замовники можуть розраховувати на зниження вартості до десяти відсотків.

×

×