ПОСЛУГИЦІНИ
Юр адреса в Печерському районі для ФОП, ПП, ТОВ на єдиному податку (договір прямої оренди або суборенда)2.000 грн/рік.
3.500 грн/2 роки.
5.000 грн/3 роки.
Юр адреса в Печерському районі для ФОП, ПП, ТОВ з ПДВ (договір прямої оренди або суборенда)3.000 грн/рік.
5.000 грн/2 роки.
7.500 грн/3 роки.
Юр адреса в Печерському районі для фінансових компаній (спеціальний договір прямої оренди або суборенда з урахуванням вимог ліцензійних органів)5.000 грн/рік.
8.500 грн/2 роки.
13.500 грн/3 роки.
Поштове обслуговування1.500 грн/рік.
Вивіска фірми на фасаді2.500 грн/рік.
Сканування всіх вхідних листів на email:2.500 грн/рік.
Фактична оренда офісу для податкової перевіркиВід 500 грн/день.
Фотографування листів від держ. органів на Viber, WhatsApp, TelegramВключено
Підтвердження податкової адресиВключено
Відправка вхідної кореспонденції через кур’єрську службуВключено

Юридична адреса в Печерському районі.

Реєструючи нову компанію або реорганізувавши існуючу фірму, кожен підприємець повинен орендувати та повідомити свою юр адресу (фактичне місце знаходження) уряду, клієнтам, партнерам. Дані про локацію в обов’язковому порядку будуть внесені та відображені в базі суб’єктів підприємництва ЄДРПОУ Міністерства Юстиції України, яка є загальнодоступною.

Як правило, для реалізації даної мети знімається офісне приміщення. Але коли питання стосується столиці, особливо її Печерського району, практичним буде інший підхід. У такій ситуації вигідніша послуга: “Оренда юридичної адреси Печерський район Києва”. Це рішення дозволить заощадити на зніманні офісного приміщення, що вельми дорого в центральних районах столиці. Так само це допоможе скоротити витрати на охорону, обслуговуючий персонал та інші зручності, які дають комфортабельність роботи адміністрації фірми.

У чому основна необхідність зміни юр адреси на Печерський район?

У бізнесі може виникнути необхідність переїзду в інший регіон або район, при цьому його виробничим потужностям (цех, розподільні пункти, склади) раціонально територіально залишатися на старому місці. Вирішити дану ситуацію допоможе віддалений офіс. Додатково оренда Печерської юр адреси дасть такі переваги:

  • Забезпечення безпеки майна (нерухомого, рухомого);
  • Професійне секретарське і поштове обслуговування;
  • Месенджери та СМС, через які повідомляють про отримання пошти;
  • Представництво в державних структурах Печерського району.

Зміна юридичної адреси на Печерський район принесе особливі преференції, завдяки яким спроститься управління господарською та фінансовою діяльністю, а також ведення бізнес-процесів.

Юридична адреса в Печерському районі. Як купити?

Роблячи оптимальний вибір партнера, оцініть якість сервісу, який входить в той чи інший пакет послуг оренди. Перш за все слід обміркувати, що саме вам підходить і скільки Ви готові заплатити. Рекомендовано при покупці юр адреси в Печерському районі уважно вивчати документи та звертати увагу на наступні моменти:

  • Важливо, щоб об’єкт нерухомості не значився в списках масової реєстрації;
  • Будівля має відноситись до нежитлового фонду (рідко до житлового), щоб не привертати зайвої уваги чиновників фіскальної служби;
  • Договори оренди, суборенди повинні надавати офіційно оформлені підприємці, ТОВ, а не фізичні особи (крім випадків прямої власності), щоб не було складнощів при відправлені фінансової звітності в електронному вигляді;
  • Поштове обслуговування не оплачується окремо, а повинно входити у вартість контракту, що полегшить співпрацю і не призведе до платіжної плутанини;
  • Важливо уточнити, щоб робочі номери телефонів орендодавців були завжди доступними, як вам, так і контролюючим інстанціям.

Якщо вище вказані пункти враховані, слід перевірити останній момент – чи знаходиться на місці секретар. Для цього можна просто відправити туди кур’єра, звичайно ж, без попередження. Також бажано з’ясувати, як працює і де знаходиться територіальне відділення “Укрпошта”, інші пункти доставлення листів та посилок.

Чому купити юридичну адресу в Печерському районі краще у нас?

У сфері корпоративного права компанія “СЕНАТ” успішно працює з 2005 року, виконуючи свою роботу на високому професійному рівні. За цей час ми напрацювали значний досвід, врахували потреби клієнтів, значно поліпшили якість сервісу, сформували конкурентну вартість.

Нам варто довіритися, тому що наша робота характеризується такими перевагами:

  • Офіційна оренда приміщення нежитлового типу з повним комплектом документів (виписка ЄДРПОУ, АКТ права власності);
  • У вартість послуг включена обробка кореспонденції, що передбачає отримання будь-яких доставок (рекомендованих, цінних, простих, кур’єрських, посилок, бандеролей і телеграм);
  • Перед державними органами представництво проводиться за домовленістю офіційного типу, підтвердженої мокрими печатками, з точним зазначенням ПІБ довіреної особи;
  • Можливість зняти окремий кабінет для планових або позапланових перевірок фіскальними органами, ліцензійними міністерствами;
  • Доступно здійснити розміщення фасадної вивіски контори клієнта.

Головне, що забезпечує придбана у нас “Печерська юр адреса” – абсолютна безпека. Підписаний при цьому з нашою компанією контракт можна сміливо демонструвати різним державним установам – дозвільним, митним і фінансовим. При кожному візиті даних служб можете бути впевнені, що місце знаходження вашої фірми буде підтверджено нашими співробітниками.

×

×