ПОСЛУГИЦІНИТЕРМІНИ
Реєстрація ТОВ з ПДВ (один засновник – резидент)2.800 грн.3-5 днів
Реєстрація ТОВ з ПДВ (один засновник – нерезидент без ІПН)4.000 грн.5-7 днів
Відкриття ТОВ з ПДВ (два і більше засновників – резиденти)500 грн. за кожну людину3-5 днів
Відкриття ТОВ з ПДВ (два і більше засновників – нерезиденти без ІПН)1.500 грн. за кожну людину5-7 днів
Виготовлення печатки з доставкоюВід 400 грн.3-4 години
Оформлення безпечного віртуального офісуВід 2.000 грн/рік.1 година
Оформлення довідки зі статистики (за бажанням клієнта)500 грн.1 день
Термінова реєстрація ТОВ з ПДВ Від 8.000 грн.2-3 дні

Реєстрація ТОВ з ПДВ, для чого це потрібно?

Це найпоширеніший варіант ведення фінансово-господарської діяльності в Україні. Наявність свідоцтва платника податку на додану вартість розкриває великі перспективи як для бізнесмена початківця, так і для великої корпорації, яка працює на зовнішньоекономічних ринках.

Переваги:

  • Простіше укладати багатомільйонні угоди з гуртовими постачальниками та покупцями;
  • Кінцевий споживач платить ПДВ за підприємця, оскільки він включений у вартість товару (купуючи щось у супермаркеті Ви отримуєте касовий чек з кінцевою вартістю і бюджетними зборами);
  • База оподаткування формується після зіставлення валових доходів і витрат. Наприклад, фірма заробила 1.000.000 грн., Витратила 900.000 грн., Відповідно, залишок 100.000 грн. з якого і сплачується ПДВ.

Недоліки:

  • Висока ставка відрахування в бюджет країни на відміну від спрощеної системи;
  • Накладні реєструються у фіскальній службі, що підвищує увагу до бізнесу з боку правоохоронних органів (прокуратура, МВС, СБУ);
  • Якщо у контрагента (постачальника або покупця товарів, послуг) єдиний податок, то ПДВ за нього доведеться платити Вам.

Але не дивлячись на вищезазначене більшість підприємців хочуть працювати з цим державним збором тому, що таким чином підвищується авторитет компанії. Простіше отримати кредит або довгу інвестицію на придбання дорогих активів.

Як відкрити ТОВ з ПДВ?

Простіше звернутися за допомогою до юриста, який зробить цю роботу за Вас, швидко, якісно і за досить невелику плату. Даний процес містити кілька нескладних етапів:

  1. На підставі наданої засновниками інформації готується пакет документів затвердженої урядом форми;
  2. Обов’язково орендується кабінет (фактичне місцезнаходження) або юр адреса (віртуальний офіс), бажано з вивіскою на фасаді, де буде вказано назву, контактний телефон на випадок оперативної перевірки;
  3. Нотаріальне посвідчення текстів і держ. реєстрація фірми (внесення даних в базу єдиного державного реєстру підприємств та організацій);
  4. Подача заяви в ДПС на отримання свідоцтва платника податку на додану вартість;
  5. Додатково, за необхідності можна оформити ліцензію на деякі види торгівлі, наприклад, алкоголем, тютюновими виробами.

Після отримання відповідних виписок з держ. реєстрів можна робити печатку, відкривати розрахунковий рахунок в банку, приступати до фінансово-господарської діяльності. Якщо плануються зовнішньоекономічні операції, рекомендується стати на облік в управлінні статистики.

Які потрібні документи для реєстрації ТОВ з ПДВ?

Для правильного проведення цієї процедури необхідно ретельно підготувати ряд статутних документів, форма яких постійно змінюється паралельно з тим як Верховна Рада вносить поправки в корпоративне законодавство.

Перелік необхідних паперів:

  • Протокол (рішення) фізичних або юридичних осіб про створення нової компанії;
  • Опис або лист з переліком статутних паперів (має велике значення при відкритті розрахункового рахунку для комерційних операцій);
  • Картка в якій вказується назва фірми, засновники, посадові особи, юридична або фактична локація, види діяльності згідно з КВЕД на поточний момент, розмір статутного капіталу;
  • Статут ТОВ у двох примірниках (не стосується типового статуту);
  • Заява на оформлення свідоцтва платника ПДВ;
  • Довіреність для юрисконсульта на представництво в держ. департаментах.

Вищевказане завіряється у нотаріуса і тут же вноситься в базу Міністерства Юстиції та ДПС. Після того, як інформація про нову компанію з’явилася в загальному доступі готується і подається заява на виписку про присвоєння ПДВ.

Як самостійно зареєструвати ТОВ з ПДВ?

Краще довірити цю процедуру професійному правнику, який знає підводні камені та може їх обійти без залучення додаткових ресурсів. Але якщо вирішили зробити все самостійно, пройдіть наступні кроки:

  1. Скопіюйте ідентифікаційні коди, паспорти або ID карти засновників, посадових осіб майбутнього підприємства;
  2. Знайдіть і заповніть в друкованому вигляді бланки необхідних зразків для держ. реєстрації. Важливо щоб вони були дійсні на поточний момент;
  3. Засвідчіть тексти у нотаріуса (постарайтеся знайти такого, який сам все підготує на підставі наданих Вами персональних даних);
  4. Подайте зібраний пакет в центр надання адміністративних послуг Вашого району Києва або іншого регіону країни, за бажанням. Так буде довше, але дешевше ніж відкривати компанію через приватного реєстратора;
  5. Направте заяву у свою територіальну податкову інспекцію на підтвердження статусу платника ПДВ.

Крім цього, потрібно попередньо домовитися про оренду віртуального офісу або використовувати наявну у Вашій власності нерухомість, бажано з нежитлового фонду, особиста квартира не підійде з точки зору безпеки.

Важливо! Ваші контакти (номер телефону, електронна пошта) повинні бути постійно доступними для контролюючих органів, це допоможе уникнути масу проблем, в першу чергу пов’язано з блокуванням накладних.

Ціна відкриття ТОВ з ПДВ в Києві?

Цінність згаданої послуги в кожному регіоні України відрізняється в більшу або меншу сторону і буває, що дуже значно. У столиці прайс-лист дешевше і стабільніше ніж в інших областях. Зазвичай ціна формується за такими критеріями:

  • Кількість власників (чим більше осіб в складі, тим дорожче);
  • В якому територіальному окрузі буде знаходиться компанія (по мірі наближення до центральної частини будь-якого міста зростає ціна);
  • Чи потрібна виписка з управління статистики;
  • Ступінь захищеності печатки;
  • Бажана швидкість виконання поставленого завдання (чим швидше, тим вища вартість з урахуванням мита).

Також варто враховувати витрачені гроші юридичною конторою на рекламу і додаткові вимоги замовника, наприклад, підготовка унікального статуту.

Чому відкрити ТОВ з ПДВ краще через нас?

Юридична контора “СЕНАТ” працює на ринку корпоративних послуг для бізнесменів з 2005 року. Наші правники з багатим досвідом, вищою профільною освітою, які після закінчення ВУЗів працювали або проходили практику в урядових структурах України, міжнародних організаціях, що прямо або опосередковано здійснюють контроль за економікою країни.

Що ми пропонуємо нашим постійним клієнтам:

  1. Реєстрацію ТОВ. Ми беремо на себе всі зобов’язання з підготовки необхідних документів, їх нотаріальне засвідчення і саму процедуру постановки на облік в єдиному державному реєстрі підприємств і організацій, а також в ДПС з гарантією отримання свідоцтва платника податку на додану вартість;
  2. Безпечні юр адреси зі щоденним поштовим обслуговуванням, ряд додаткових послуг (розміщення вивіски на фасаді будівлі, сканування всієї вхідної пошти на email, фактична оренда кабінету з подобовою оплатою на випадок планової або позапланової перевірки);
  3. Якщо Вашому товариству з обмеженою відповідальністю потрібні довідки, ліцензії, інша дозвільна документація, ми допоможемо розв’язувати ці питання в найкоротші терміни за мінімальними тарифами.

Також, постійним клієнтам нашої контор ми можемо запропонувати різного роду програми супроводу фінансово-господарської діяльності від створення, реалізації нових бізнес-проектів до повної ліквідації комерційних структур без будь-яких наслідків для власників.

×

×