ОСНОВНІ ПОСЛУГИ | ЦІНИ | ТЕРМІНИ РЕЄСТРАЦІЇ |
Реєстрація ТОВ з постановкою на облік в ДПІ платником ПДВ | Від 2500 грн | 1 робочий день |
ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ | ЦІНИ | ТЕРМІНИ ОФОРМЛЕННЯ |
Оформлення виписки платника ПДВ | Включено | 2 робочих дні |
Оформлення виписки з управління статистики | Включено | 1 робочий день |
Виготовлення печатки ТОВ | 250 грн | 1 робочий день |
Оренда контрольованої юр адреси в Києві | Від 3500 грн / рік | 1 робочий день |
Замовляйте послугу за телефоном:
+38 (096) 968-79-30
Реєстрація ТОВ з ПДВ, для чого це потрібно?
Це найпоширеніший варіант ведення фінансово-господарської діяльності в Україні. Наявність свідоцтва платника податку на додану вартість розкриває великі перспективи як для бізнесмена початківця, так і для великої корпорації, яка працює на зовнішньоекономічних ринках.
Переваги:
- Простіше укладати багатомільйонні угоди з гуртовими постачальниками та покупцями;
- Кінцевий споживач платить ПДВ за підприємця, оскільки він включений у вартість товару (купуючи щось у супермаркеті Ви отримуєте касовий чек з кінцевою вартістю і бюджетними зборами);
- База оподаткування формується після зіставлення валових доходів і витрат. Наприклад, фірма заробила 1.000.000 грн., Витратила 900.000 грн., Відповідно, залишок 100.000 грн. з якого і сплачується ПДВ.
Недоліки:
- Висока ставка відрахування в бюджет країни на відміну від спрощеної системи;
- Накладні реєструються у фіскальній службі, що підвищує увагу до бізнесу з боку правоохоронних органів (прокуратура, МВС, СБУ);
- Якщо у контрагента (постачальника або покупця товарів, послуг) єдиний податок, то ПДВ за нього доведеться платити Вам.
Але не дивлячись на вищезазначене більшість підприємців хочуть працювати з цим державним збором тому, що таким чином підвищується авторитет компанії. Простіше отримати кредит або довгу інвестицію на придбання дорогих активів.
Як відкрити ТОВ з ПДВ?
Простіше звернутися за допомогою до юриста, який зробить цю роботу за Вас, швидко, якісно і за досить невелику плату. Даний процес містити кілька нескладних етапів:
- На підставі наданої засновниками інформації готується пакет документів затвердженої урядом форми;
- Обов’язково орендується кабінет (фактичне місцезнаходження) або юр адреса (віртуальний офіс), бажано з вивіскою на фасаді, де буде вказано назву, контактний телефон на випадок оперативної перевірки;
- Нотаріальне посвідчення текстів і держ. реєстрація фірми (внесення даних в базу єдиного державного реєстру підприємств та організацій);
- Подача заяви в ДПС на отримання свідоцтва платника податку на додану вартість;
- Додатково, за необхідності можна оформити ліцензію на деякі види торгівлі, наприклад, алкоголем, тютюновими виробами.
Після отримання відповідних виписок з держ. реєстрів можна робити печатку, відкривати розрахунковий рахунок в банку, приступати до фінансово-господарської діяльності. Якщо плануються зовнішньоекономічні операції, рекомендується стати на облік в управлінні статистики.
Які потрібні документи для реєстрації ТОВ з ПДВ?
Для правильного проведення цієї процедури необхідно ретельно підготувати ряд статутних документів, форма яких постійно змінюється паралельно з тим як Верховна Рада вносить поправки в корпоративне законодавство.
Перелік необхідних паперів:
- Протокол (рішення) фізичних або юридичних осіб про створення нової компанії;
- Опис або лист з переліком статутних паперів (має велике значення при відкритті розрахункового рахунку для комерційних операцій);
- Картка в якій вказується назва фірми, засновники, посадові особи, юридична або фактична локація, види діяльності згідно з КВЕД на поточний момент, розмір статутного капіталу;
- Статут ТОВ у двох примірниках (не стосується типового статуту);
- Заява на оформлення свідоцтва платника ПДВ;
- Довіреність для юрисконсульта на представництво в держ. департаментах.
Вищевказане завіряється у нотаріуса і тут же вноситься в базу Міністерства Юстиції та ДПС. Після того, як інформація про нову компанію з’явилася в загальному доступі готується і подається заява на виписку про присвоєння ПДВ.
Як самостійно зареєструвати ТОВ з ПДВ?
Краще довірити цю процедуру професійному правнику, який знає підводні камені та може їх обійти без залучення додаткових ресурсів. Але якщо вирішили зробити все самостійно, пройдіть наступні кроки:
- Скопіюйте ідентифікаційні коди, паспорти або ID карти засновників, посадових осіб майбутнього підприємства;
- Знайдіть і заповніть в друкованому вигляді бланки необхідних зразків для держ. реєстрації. Важливо щоб вони були дійсні на поточний момент;
- Засвідчіть тексти у нотаріуса (постарайтеся знайти такого, який сам все підготує на підставі наданих Вами персональних даних);
- Подайте зібраний пакет в центр надання адміністративних послуг Вашого району Києва або іншого регіону країни, за бажанням. Так буде довше, але дешевше ніж відкривати компанію через приватного реєстратора;
- Направте заяву у свою територіальну податкову інспекцію на підтвердження статусу платника ПДВ.
Крім цього, потрібно попередньо домовитися про оренду віртуального офісу або використовувати наявну у Вашій власності нерухомість, бажано з нежитлового фонду, особиста квартира не підійде з точки зору безпеки.
Важливо! Ваші контакти (номер телефону, електронна пошта) повинні бути постійно доступними для контролюючих органів, це допоможе уникнути масу проблем, в першу чергу пов’язано з блокуванням накладних.
Ціна відкриття ТОВ з ПДВ в Києві?
Цінність згаданої послуги в кожному регіоні України відрізняється в більшу або меншу сторону і буває, що дуже значно. У столиці прайс-лист дешевше і стабільніше ніж в інших областях. Зазвичай ціна формується за такими критеріями:
- Кількість власників (чим більше осіб в складі, тим дорожче);
- В якому територіальному окрузі буде знаходиться компанія (по мірі наближення до центральної частини будь-якого міста зростає ціна);
- Чи потрібна виписка з управління статистики;
- Ступінь захищеності печатки;
- Бажана швидкість виконання поставленого завдання (чим швидше, тим вища вартість з урахуванням мита).
Також варто враховувати витрачені гроші юридичною конторою на рекламу і додаткові вимоги замовника, наприклад, підготовка унікального статуту.
Чому відкрити ТОВ з ПДВ краще через нас?
Юридична контора “СЕНАТ” працює на ринку корпоративних послуг для бізнесменів з 2005 року. Наші правники з багатим досвідом, вищою профільною освітою, які після закінчення ВУЗів працювали або проходили практику в урядових структурах України, міжнародних організаціях, що прямо або опосередковано здійснюють контроль за економікою країни.
Що ми пропонуємо нашим постійним клієнтам:
- Реєстрацію ТОВ. Ми беремо на себе всі зобов’язання з підготовки необхідних документів, їх нотаріальне засвідчення і саму процедуру постановки на облік в єдиному державному реєстрі підприємств і організацій, а також в ДПС з гарантією отримання свідоцтва платника податку на додану вартість;
- Безпечні юр адреси зі щоденним поштовим обслуговуванням, ряд додаткових послуг (розміщення вивіски на фасаді будівлі, сканування всієї вхідної пошти на email, фактична оренда кабінету з подобовою оплатою на випадок планової або позапланової перевірки);
- Якщо Вашому товариству з обмеженою відповідальністю потрібні довідки, ліцензії, інша дозвільна документація, ми допоможемо розв’язувати ці питання в найкоротші терміни за мінімальними тарифами.
Також, постійним клієнтам нашої контор ми можемо запропонувати різного роду програми супроводу фінансово-господарської діяльності від створення, реалізації нових бізнес-проектів до повної ліквідації комерційних структур без будь-яких наслідків для власників.