ОСНОВНІ ПОСЛУГИ | ЦІНИ | ТЕРМІНИ РЕЄСТРАЦІЇ |
Зміна складу засновників | Від 2000 грн | 1 робочий день |
ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ | ЦІНИ | ТЕРМІНИ ОФОРМЛЕННЯ |
Оформлення виписки платника ПДВ або єдиного податку | 500 грн | 2 робочих дні |
Оформлення виписки з департаменту статистики | 500 грн | 1 робочий день |
Виготовлення печатки фірми | 350 грн | 1 робочий день |
Оренда контрольованої юр адреси в Києві | Від 5000 грн / рік | 1 робочий день |
Замовляйте послугу за телефоном:
+38 (096) 968-79-30
Зміна складу засновників. Що це за послуга?
Перш за все варто згадати, що зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю досить просто, особливо після реформи 2014 року. Інформація про власників компанії відразу ж вноситься в базу даних Міністерства Юстиції під назвою Єдиний Державний Реєстр Підприємств і Організацій України. А ось ввести відомості про нових власників досить складно. Тут потрібні особливі знання і можливості, щоб закінчити процедуру максимально швидко. Через це згаданий сервіс останнім часом став мати підвищений попит. Підприємці роблять велику помилку, коли починають самостійно або за допомогою штатного співробітника перереєструвати бізнес на інших людей. Звісно, у будь-якої людини, навіть без вищої, профільної освіти все вийде і вдасться заощадити певну суму грошей. Але час, за який людина могла укласти вигідні угоди та заробити буде втрачено. Суть даної послуги полягає в тому, щоб зняти фірму з однієї людини та передати іншій. Наприклад, при купівлі/продажу бізнесу.
Процедура зміни складу засновників ТОВ.
Основна інформація, яка показана в базі єдиного реєстру може змінюватися в будь-який час. Можна одних власників прибрати, інших додати. Головне все вірно оформити!
Процедура реєстрації учасників така:
- Спочатку організовуються збори та готуються необхідні статутні документи;
- Підписується договір купівлі/продажу фірми;
- Нотаріально засвідчуються копії паспортів, рішень, протоколів;
- Виводяться старі власники, відповідно і їх частка в бізнесі;
- Вводяться нові люди з визначенням часток.
Важливо розуміти, що зміна засновників організації містить в собі ще зміну бенефіціара, в сумі виходить дві дії, що призводить до подорожчання. Але якщо клієнт замовляє реєстрацію кількох змін, то на ціні це не позначається. Наприклад, якщо планується крім іншого змінити назву, директора, види економічної діяльності, юридичну адресу, контактні дані, то ці послуги йдуть як супутні, але проводяться на наступний день.
Які необхідні документи для зміни складу учасників ТОВ?
Цей процес охоплює дві дії та під кожну необхідно зібрати свій портфель, правильно заповнити бланки, форма яких щомісяця змінюється за рішенням уряду.
Перелік первинних документів, які подаються реєстратору для переоформлення підприємства:
- Оригінали паспортів та ідентифікаційних кодів усіх сторін;
- АКТ про передачу прав на компанію;
- Статут у двох примірниках (якщо в ньому були імена учасників);
- Вірно заповнена в друкованому вигляді реєстраційна картка;
- Договір купівлі-продажу.
Вищевказані папери обов’язково повинні бути завірені нотаріальним підписом і печаткою. Якщо паспорта у вигляді ID карти, то достатньо звичайної копії. Решта дій, наприклад, зміна назви або директора проводяться вже іншими документами.
Які бувають нюанси при зміні складу учасників ТОВ?
Будь-яка, навіть досить проста справа супроводжується непередбачуваними ускладненнями, а тут юристи стикаються з тим, що законодавство нашої країни постійно переписується на догоду Європейським реформам. Звісно, це призводить до деяких незручностей, тому, що норми кожен трактує по-своєму, чиновники кажуть одне, юристи інше, нотаріуси третє, державні реєстратори четверте і так далі. І кожен з них правий. Але є й інші нюанси!
Через, що ввести нових власників фірми в ЄДР дорожче і складніше:
- Змінювані дані приписані в статуті (доведеться готувати та завіряти його заново). З модельним статутом ця проблема виключена;
- Серед засновників багато учасників і є іноземці (чим більше підписів, то більше витрат);
- Щодо фірми є судові рішення із заборонами та обмеженнями (потрібно спочатку ліквідувати проблеми з законом).
Відносно останнього пункту рекомендується якомога швидше анулювати санкції, не рахуючись з витратами. Якщо цього не зробити, то кантора може просто зависнути, її стане неможливо продати, закрити й тим більше продовжувати фінансово-господарську діяльність.
Головний нюанс полягає в тому, щоб не забути додатково поміняти бенефіціара. Якщо цього не зробити, то процедура буде вважатися не завершеною!
За який термін проводиться зміна складу засновників ТОВ?
У цьому питанні багато залежить від початкової організації процесу, як з боку клієнтів, так і з боку юридичної організації виконавця. Основні затримки по часу виникають, коли багато людей бере участь в процедурі. Особливо, якщо є іноземці та у них не оформлений ідентифікаційний код платника податків в Україні.
Для максимального скорочення термінів рекомендується все зробити в такий спосіб:
- Працювати тільки з перевіреними правознавцями, які дають адекватні оцінки по термінах виконання їх роботи (за один день підготувати необхідні документи, домовиться з нотаріусом і ввести дані в базу Міністерства Юстиції фізично неможливо);
- Зміни власників підприємства варто проводити не через центр надання адміністративних послуг, а у приватного реєстратора з державною ліцензією.
Інформація про нових засновників і бенефіціарів товариства з обмеженою відповідальністю при найбільш оптимістичному сценарії з’явиться у відкритому доступі тільки на наступний день, а найчастіше це відбувається на третій або навіть на четвертий день. Багато що залежить від того як швидко працюють урядові сервіси.
Чому зміну складу учасників ТОВ варто довірити саме нам?
Компанія “CENAT” працює в корпоративному праві з 2005 року. Співвідношення ціни, швидкості і якості надаваних юридичних послуг для бізнесменів постійно знаходиться на високому рівні.
Що отримує клієнт, працюючи через нас:
- Перереєстрацію юридичної особи на іншу людину в Києві, іншому регіоні України максимально швидко;
- Нотаріальне посвідчення необхідних копій;
- Переоформлення в податковому департаменті (ПДВ, єдиний податок);
- Печатку з підвищеним ступенем захисту (якщо забажає замовник);
- Нову виписку зі статистики, ліцензії, інші дозвільні сертифікати (при необхідності).
Вирішивши співпрацювати з нашою організацією Ви отримуєте досвідченого партнера, здатного розв’язувати будь-яке питання корпоративного характеру за прийнятною ціною. Для постійних клієнтів юридична компанія “CENAT” розробила особливу систему знижок.