ПОСЛУГИЦІНИТЕРМІНИ
Реєстрація місця проживання в Києві3.200 грн/рік.
5.700 грн/2 роки.
8.200 грн/3 роки.
1 день
Реєстрація місця проживання в Києві для дітей2.200 грн/рік.
3.700 грн/2 роки.
5.200 грн/3 роки.
1 день
Реєстрація місця проживання в Києві для іноземців3.200 грн/рік.
5.700 грн/2 роки.
8.200 грн/3 роки.
1 день
Реєстрація місця проживання в Київській області Від 2.200 грн/рік.1 день
Поштове обслуговування за місцем реєстрації1.500 грн/рік.

Реєстрація місця проживання. Для чого це потрібно?

Кожен громадянин України, незалежно від віку так само, як і іноземець повинен мати у паспорті або посвідці на проживання штамп з пропискою. Багатьом здається, що це пережиток минулого, але в країнах Європейського Союзу, так само як і в Америці теж існує схожа процедура, яка є обов’язковою до виконання. Посвідчення, що підтверджує особистість без реєстрації місця проживання є недійсним і не дає право людині бути дієздатною. Наприклад, Ви не зможете зареєструвати підприємство, отримати ідентифікаційний код, оформити закордонний паспорт і відповідно виїхати за кордон. Дитину не вдасться влаштувати в дитячий садок, школу або інститут. Елементарно не вийде записатися в бібліотеку, відкрити банківський рахунок, придбати та поставити на облік автомобіль.

Важливо! Якщо у громадянина замість паспорта сучасна, пластикова ID карта, прописка також потрібна. Для цього видається окремий бланк з відповідною відміткою. Це доповнення є офіційним.

Як відбувається процедура реєстрації місця проживання?

Це досить простий процес і відомий кожному у кого є паспорт, ID карта або посвідка на проживання (тимчасова, постійна). Згідно з міграційним законодавством країни процедура реєстрації місця проживання включає кілька етапів:

  1. Виписка з попередньої адреси;
  2. Зняття з обліку у військкоматі (для громадян України віком до 60 років);
  3. Підготовка необхідних документів (договір оренди, доручення);
  4. Постановка на облік в новому відділенні військового комісаріату;
  5. Прописка на бажаному адресу, наприклад, в Києві або Київській області (відбувається тільки в присутності власника житла, який зобов’язаний показати чиновнику оригінал права володіння нерухомістю).

Практично всі перераховані вище дії можна провести в одному центрі надання адміністративних послуг, що заощадить час. Але за умови наявності вже підготовленого військового квитка для згаданої категорії фізичних осіб.

Документи для перереєстрації місця проживання?

Правильна підготовка всіх необхідних паперів, це важливий елемент для економії часу і коштів. Рекомендується звернутися до досвідченого юриста за детальною консультацією, обробкою документів.

Вам знадобляться такі папери:

  • Паспорт, ID карта для резидентів, тимчасова або постійна посвідка на проживання для нерезидентів (посвідчення повинно бути дійсним з усіма записами, штампами та вчасно вклеєними фотографіями);
  • Громадяни молодше шістдесяти років зобов’язані мати при собі військовий або так званий білий квиток;
  • Договір оренди квартири (лише житловий фонд) та довіреність на отримання листів. Не обов’язково і готується тільки за особистим бажанням клієнта.

Важливо! Неповнолітні особи можуть прописатися тільки з відома і в присутності своїх батьків. Переселенці з автономної республіки Крим, Донецької, Луганської областей реєструються за стандартною процедурою. Додаткові довідки для цього не потрібні.

Які послуги надаємо ми при реєстрації проживання?

Якщо з замовником досягнуто згоди щодо процедури та ціни, наші юристи підключають власника нерухомості (після передоплати) і приступають до роботи.

Наш сервіс по реєстрації проживання:

  1. Підготовка всіх необхідних документів та заяв;
  2. Організація зустрічі всіх сторін в центрі надання адміністративних послуг;
  3. Безпосередньо сама прописка зі штампом у посвідченні особи або відповідному додатку для власників ID карт.

Якщо клієнт з різних причин не виписався з попереднього місця проживання, це не проблема, можна розв’язувати дане питання на місці, а міграційна служба відправить повідомлення на Вашу стару адресу.

Звертаємо Вашу увагу, що робота почнеться тільки після передоплати. Якщо у громадянина відсутній військовий квиток з потрібними відмітками зняття, постановки на облік, то в такому випадку, ми не зможемо його виписати та прописати.

Чому зміну реєстрації місця проживання краще довірити нам?

Юридична компанія “СЕНАТ” працює і надає послуги у сфері міграційного права для українців, іноземців з 2005 року. За цей час ми накопичили колосальний досвід. Співвідношення ціни, якості та швидкості доведено до максимально прийнятного рівня. Що дуже подобається постійним клієнтам.

Працювати з нами краще з кількох причин:

  • Гнучка вартість послуг для різних категорій фізичних осіб резидентів, нерезидентів, повнолітніх і неповнолітніх;
  • Реєстрація місця проживання оформляється тільки у власників житла;
  • Самостійно готуємо необхідні документи;
  • Повний супровід процедури від першого дзвінка до штампа в паспорті;
  • Поштове обслуговування (обробка вхідної кореспонденції);
  • Є можливість замовити прописку на шість місяців або рік з пролонгацією співпраці;
  • Додатковий, пов’язаний сервіс, наприклад, відкриття фізичної особи підприємця.

Важливо! Якщо Вам пропонують реєстрацію місця проживання в Києві, Київській області або іншому регіоні країни за нереально низькою ціною і при цьому обіцяють, що все зроблять без Вашої присутності в державних органах, рекомендуємо не співпрацювати з такими людьми, щоб не потрапити на шахраїв.

×

×