ПОСЛУГИЦІНИТЕРМІНИ
Зміна генерального директора1.500 грн.1-3 дні
Послуги нотаріуса і державного реєстратораВід +2.200 грн.

Зміна ген директора ТОВ. Що це за послуга?

Перш варто згадати, що зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю стало просто після реформи 2014 року. Інформація про керівництво фірми відразу ж вноситься в базу даних Міністерства Юстиції під назвою Єдиний Державний Реєстр Підприємств і Організацій України. А ось зареєструвати нового гендиректора трохи складніше. Тут потрібні особливі знання і можливості, щоб закінчити процедуру швидко. Через це згаданий сервіс останнім часом став популярний. Бізнесмени роблять велику помилку, коли починають самостійно або за допомогою штатного співробітника проводити реєстрацію змін. Звісно, у будь-якої людини, навіть без вищої, профільної освіти все вийде і вдасться заощадити гарну суму грошей. Але час, за який людина могла укласти вигідні угоди та заробити буде втрачено.

Навіщо проводити зміну ген директора в ТОВ?

Суть даної послуги полягає в тому, щоб зробити заміну керуючого на підприємстві. Наприклад, при купівлі/продажу бізнесу. Абсолютно всі дині передаються до ДПІ щоб чиновник знав хто на тій чи іншій компанії має право підпису. Це в першу чергу потрібно для фінансової звітності. Якщо не оформити вихід колишнього керівника, а просто призначити нового, то останній не зможе представляти фірму перед державними органами та контрагентами на законних підставах.

Ось кілька основних причин:

  1. Договори може підписувати тільки та особа, яка зазначена в ЄДР;
  2. Отримує ключі ЕЦП офіційний керівник;
  3. Довіреність від імені фірми на виконання будь-якої роботи може виписати саме керівник організації, який відзначений у всіх базах даних уряду.

Часто ставиться питання: “Зміна генерального директора в АТ, де всі рішення приймаються на з’їзді акціонерів теж повинна оформлятися у реєстратора”? Відповідь проста: “Так, в обов’язковому порядку і без винятків”! Зазвичай на таких зборах присутній запрошений нотаріус, який на місці фіксує факт нового призначення і додаткові виїзди членів правління позбавлені необхідності.

Які потрібні документи для зміни генерального директора?

Цей процес трудомісткий і під нього потрібно зібрати свій портфель, правильно заповнити бланки, форма яких щомісяця змінюється за рішенням уряду.

Перелік паперів, які подаються реєстратору для переоформлення:

  • Оригінали паспортів та ідентифікаційних кодів всіх власників фірми;
  • Рішення (протокол) зборів учасників;
  • Статут у двох примірниках (не стосується модельного);
  • Вірно заповнена в друкованому вигляді реєстраційна картка;
  • Наказ про призначення на посаду;
  • Якщо в складі засновників крім фізичних осіб є ще і фірми (в 95% випадків посада генерального директора передбачена саме в таких корпораціях), то додатково знадобиться рішення органу управління останнього.

Важливо! Заміна керівництва без нотаріуса неможлива! Зазначені папери повинні бути завірені нотаріальним підписом і печаткою. Якщо паспорта власників у вигляді ID карти, то досить копії.

Терміни реєстрації зміни генерального директора ТОВ.

У цьому питанні багато залежить від початкової організації процесу, як з боку клієнтів, так і з боку юридичної контори виконавця. Затримки по часу виникають, коли багато людей бере участь в процедурі. Особливо, якщо присутні іноземні інвестиції.

Для скорочення термінів рекомендується все зробити в такий спосіб:

  • Працювати тільки з перевіреними правознавцями, які дають адекватні оцінки по термінах виконання їх роботи. За один день підготувати необхідні документи, домовиться з нотаріусом фізично неможливо;
  • Внесення змін до ЄДР варто проводити не через центр надання адміністративних послуг, а у приватного реєстратора з державною ліцензією.

Інформація про нове керівництво товариства з обмеженою відповідальністю при найбільш оптимістичному сценарії з’явиться в загальному доступі тільки на наступний день, а частіше це відбувається на третій або навіть на четвертий день. Залежить від того як швидко працюють урядові сервіси.

Чому зміну генерального директора в ТОВ краще довірити нам?

Компанія “СЕНАТ” працює в корпоративному праві з 2005 року. Співвідношення ціни, швидкості і якості надаваних юридичних послуг для бізнесменів постійно знаходиться на високому рівні.

Що отримує клієнт, працюючи через нас:

  • Внесення змін до ЄДР про юр особу (одне або кілька дій) максимально швидко;
  • Нотаріальне посвідчення необхідних копій;
  • Переоформлення в податковому департаменті;
  • Печатка з підвищеним ступенем захисту;
  • Нову виписку зі статистики, ліцензії, інші дозвільні сертифікати (при необхідності).

Вирішивши співпрацювати з нашою організацією Ви отримуєте досвідченого партнера, здатного розв’язувати будь-яке питання корпоративного характеру за прийнятною ціною. Для постійних клієнтів юридична компанія “СЕНАТ” розробила систему знижок.

×

×