ОСНОВНІ ПОСЛУГИ | ЦІНИ | ТЕРМІНИ ЛІКВІДАЦІЇ |
Викуп часток у учасників ТОВ | Від 12500 грн | 1 робочий день |
Зміна складу засновників | Включено | • |
Зміна бенефіціара | Включено | • |
Зміна директора | Включено | • |
Зміна назви компанії | Включено | • |
Зміна статуту компанії | Включено | • |
Зміна видів діяльності (КВЕДів) | Включено | • |
Зміна юр адреси | Включено | • |
Зміна телефону та email | Включено | • |
ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ | ЦІНИ | ТЕРМІНИ ОФОРМЛЕННЯ |
Допомога у реалізації активів | Від 5000 грн | • |
Робота з кадрами | Від 5000 грн | • |
Закриття банківських рахунків | Від 1000 грн | • |
Анулювання свідоцтв та дозволів | Від 1000 грн | • |
Робота із кредиторами | Від 8000 грн | • |
Замовляйте послугу за телефоном:
+38 (096) 968-79-30
Експрес ліквідація ТОВ. Що це за процедура?
По-перше, варто згадати, що зареєструвати нове товариство з обмеженою відповідальністю досить просто, особливо після реформи 2014 року. Інформація відразу ж вноситься в базу даних Міністерства Юстиції під назвою Єдиний Державний Реєстр Підприємств і Організацій України. А ось закрити ТОВ набагато складніше. Через це згаданий сервіс останнім часом став набирати попито. Підприємці роблять помилку, коли починають самостійно або за допомогою штатного співробітника анулювати бізнес. Звісно, у пересічного громадянина, навіть без вищої, профільної освіти все вийде і можна буде заощадити достатню суму грошей. Але час, за який людина могла відкрити нову організацію, укласти вигідні угоди й заробити буде втрачено. Так, що даний сервіс буде корисний власникам і керуючим великих і малих корпорацій.
Які особливості експрес ліквідації підприємств?
Навіть досить проста справа супроводжується непередбачуваними ускладненнями, а тут юристи зіштовхуються з тим, що законодавство нашої країни постійно переписується на догоду Європейським реформам.
Особливості по організаційно правовими формами:
- ТОВ (послуга працює через продаж);
- ПП (все те ж саме, але через те, що тут статутний капітал формується особистим майном власника, його потрібно попередньо вивести);
- Фізична особа підприємець (даний сервіс тут не працює).
Важливо! Якщо стосовно контори є судові рішення з обмеженнями та обтяженнями або претензії з боку будь-якого правоохоронного органу, рекомендується якомога швидше анулювати санкції.
Які потрібні документи для експрес ліквідації ТОВ?
Цей процес охоплює кілька дій і під кожен етап необхідно зібрати свій пакет паперів, правильно заповнити бланки.
Перелік основних документів:
- Вірно оформлена в друкованому вигляді реєстраційна картка;
- Оригінал нотаріально завіреного рішення про зміну складу засновників;
- Статут у двох примірниках;
- Наказ про звільнення директора та призначення нового;
- АКТ купівлі/продажу (передачі) підприємства.
Важливо! Переоформлення ТОВ можливо тільки після розв’язання питання з боргами!
Як відбувається процедура експрес ліквідації фірми?
Основна інформації, яка відображена в ЄДР може змінюватися в будь-який час. Можна одних власників прибрати, інших додати або внести будь-які інші зміни. Головне правильно оформити необхідний портфель!
Процедура така:
- Склад засновників приймає письмове рішення про продаж компанії;
- Зупиняється господарська діяльність, закриваються розрахункові рахунки;
- У центр надання адміністративних послуг відповідного району або міста подається реєстраційна картка встановленої форми.
Важливо розуміти, що експрес ліквідація проходить по іншій процедурі ніж нормативне припинення установи. Тут все набагато простіше і дешевше. Власник просто переписує фірму на іншого громадянина і тільки по закінченню трьох років, коли проходять терміни давності за фінансовими претензіями починається процес анулювання. Це вважається найпростіший спосіб припинення бізнесу.
Чому замовити термінову ліквідація ТОВ краще у нас?
Компанія “CENAT” працює в корпоративному праві з 2005 року. Співвідношення ціни, швидкості і якості надаваних юридичних послуг для бізнесменів постійно знаходиться на пристойному рівні.
Що отримує клієнт, працюючи через нас:
- Продаж юридичної особи в Києві, іншому регіоні України за один день;
- Нотаріальне посвідчення необхідних паперів;
- Реєстрацію нової контори та отримання необхідних виписок, в тому числі ліцензії, дозволи.
Вирішивши співпрацювати з нашою організацією Ви отримуєте адекватну ціну, повний аналіз бізнесу, безкоштовну консультацію і досвідченого партнера, здатного розв’язувати питання корпоративного характеру.