ПОСЛУГИЦІНИТЕРМІНИ
Прописка в Києві на рік для повнолітніх іноземців (нерезидентів)3.000 грн/рік.1 день
Прописка в Києві на 2 роки повнолітніх іноземців (нерезидентів)5.000 грн/2 роки.1 день
Прописка в Києві на рік для іноземців (нерезидентів) до 18 років2.000 грн/рік.1 день
Прописка в Києві на 2 роки для іноземців (нерезидентів) до 18 років3.000 грн/2 роки.1 день
Поштове обслуговування за місцем прописки1.500 грн/рік.

Навіщо потрібна прописка для іноземних громадян?

Якщо нерезидент має намір жити та працювати в Україні на тимчасовій або постійній основі, то йому в обов’язковому порядку необхідно оформити посвідку на проживання. Щоб даний документ вважався дійсним в ньому повинен стояти штамп “Постійна реєстрація іноземного громадянина”. Така ж вимога існує в законодавствах Європейського Союзу, США. Посвідчення особи з такою відміткою (найчастіше, це Київ) дає багато можливостей в столиці. Наприклад, Ви зможете зареєструвати підприємство, отримати ідентифікаційний код, дитину легше буде влаштувати в дитячий садочок, школу, інститут. Можна відкрити банківський рахунок, придбати та поставити на облік автомобіль, нерухомість або зайнятися інвестуванням. Найголовніше, це можливість надалі розраховувати на отримання громадянства в Україні.

Важливо! Якщо у нерезидента замість дозволу на проживання сучасна, пластикова ID карта, реєстрація місця перебування також потрібна. Для цього видається офіційне доповнення з відповідною відміткою.

Як відбувається процедура прописки іноземця?

Це простий процес і відомий кожному у кого є посвідка на проживання в формі книжечки (старий зразок) або ID карти (новий зразок). Згідно з міграційним законодавством країни дана процедура включає кілька етапів:

  1. Зняття з попередньої адреси (якщо буде потрібно);
  2. Підготовка необхідних документів (договір оренди, доручення);
  3. Постійна реєстрація для іноземних громадян в Києві (так само, як і тимчасова, відбувається тільки в присутності власника житла, який зобов’язаний показати державному службовцю оригінал права володіння нерухомістю).

Практично всі перераховані вище дії можна провести в одному центрі надання адміністративних послуг, що заощадить час. Але за умови наявності чинного дозволу на проживання.

Звертаємо Вашу увагу! Якщо нерезидент раніше мав штамп з місцем проживання, але потім з різних причин вирішив залишити територію України, то по закінченню терміну дії документів всі записи та позначки анулюються автоматично. Після повернення до Києва людина зобов’язана заново проходити всі процедури.

Які потрібні документи щоб прописати іноземного громадянина?

Якісна підготовка необхідних паперів важлива частина процедури, яка допоможе заощадити час та кошти. Рекомендується звернутися до досвідченого юриста за професійною консультацією.

Перелік необхідних документів:

  • Посвідка на проживання в Україні (тимчасова або постійна). Посвідчення має бути дійсним з усіма записами, штампами та вчасно вклеєними фотографіями. Те ж стосується ID картки;
  • Договір оренди квартири (лише житловий фонд), довіреність на отримання листів. Це не обов’язково і готується тільки на особисту вимогу клієнта, але тоді ціна трохи виросте.
  • Додаткові документи на вимогу міграційної служби (вимога дуже рідка). Перелік вимог може змінюватися Кабінетом Міністрів, все залежить від того, з якої країни прибула людина (в першу чергу це пов’язано з боротьбою з тероризмом і відмиванням незаконно зароблених коштів).

Важливо! Реєстрація місця проживання неповнолітнього іноземного громадянина (дитини) здійснюється тільки разом з батьками або опікунами.

Ціна прописки іноземного громадянина в Києві?

Замовляти дану послугу краще у перевірених продавців, які давно працюють на ринку міграційних послуг для нерезидентів, мають хорошу репутацію, помірне співвідношення ціни, якості, швидкості та багато позитивних відгуків. Працює це так, юристи підключають власника нерухомості (після передоплати) і починають діяти.

Ціна на постійну прописку іноземного громадянина залежить від:

  1. Складності підготовки всіх необхідних документів та заяв (якщо будуть потрібні додаткові довідки вартість може вирости);
  2. Громадянства клієнта (якщо людина з країни, що не входить в коаліцію по боротьбі з тероризмом та відмиванням незаконних грошей, ціна підніметься або взагалі можуть відмовити);
  3. Домовленостей з власником житла (наприклад, якщо фізична особа хоче повне поштове обслуговування).

Якщо клієнт не знявся з попереднього місця проживання, це не проблема, можна розв’язувати дане питання на місці, а міграційна служба відправить повідомлення на Вашу стару адресу. Також не варто списувати з рахунків рекламну кампанію юридичної контори, яка надає даний сервіс.

Прописка для іноземців. Часті запитання.

Ви можете від одних юристів почути, що така послуга дуже складна, а інші скажуть, що все робиться просто і швидко. Через це замовники не можуть отримати повну картину і відповідно стає неможливим розрахувати бюджет. І так, що Вам варто знати:

  • Штамп з реєстрацією ставиться тільки в дозволі на проживання України (головна підстава), а не в закордонному паспорті або різного роду довідках нерезидента;
  • Реєстрація місця проживання, це офіційний термін. Слово прописка більше не фігурує в документації, інструкціях. Але насправді, це одне і те саме;
  • Для проведення процедури необхідна фактична присутність в центрі надання адміністративних послуг. Віддалено, це не працює.

Важливо! Якщо з якихось причин клієнт не продовжив співпрацю, власник квартири може самостійно, без доручення виписати мешканця, не ставлячи до відома останнього.

Чому прописку іноземних громадян в Києві краще довірити нам?

Юридична компанія “СЕНАТ” працює і надає послуги у сфері міграційного права для нерезидентів з 2005 року. За цей час ми накопичили достатній авторитет і повагу. Співвідношення ціни, якості, швидкості доведено до максимально прийнятного рівня. Що подобається постійним та новим клієнтам, особливо тим, хто займається бізнесом, великими інвестиціями в Україні.

Співпрацювати з нами краще з кількох причин:

  1. Гнучка вартість послуги для різних категорій іноземних громадян (повнолітніх і неповнолітніх);
  2. Реєстрація місця проживання оформляється тільки у прямих власників житла;
  3. Самостійно готуємо необхідні папери;
  4. Повний супровід процедури від першого дзвінка до штампа в посвідченні особи;
  5. Поштове обслуговування (обробка вхідної кореспонденції зі щоденним повідомленням клієнта через СМС, Viber, WhatsApp, Telegram про нові надходження);
  6. Можливо оформити прописку іноземного громадянина у квартирі на шість місяців або рік з пролонгацією домовленостей;
  7. Додатковий, пов’язаний сервіс, наприклад, відкриття підприємства зі знижкою десять відсотків.

Важливо! Якщо Вам пропоную купити прописку для іноземця в місті Київ або іншому регіоні країни за низькою ціною, при цьому обіцяють, що все зроблять без Вашої присутності в державних органах, рекомендуємо не співпрацювати з такими людьми. Це закінчитися депортацією з подальшою забороною на в’їзд в Україну.

×

×