ПОСЛУГИЦІНИТЕРМІНИ
Тимчасова прописка в Києві1.700 грн/3 міс.
2.200 грн/6 міс.
3.200 грн/рік.
1 день
Тимчасова прописка в Києві для дітей1.200 грн/3 міс.
1.700 грн/6 міс.
2.200 грн/рік.
1 день
Поштове обслуговування за місцем прописки1.500 грн/рік.

Для чого потрібна тимчасова прописка в місті Київ?

Кожен громадянин України незалежно від віку зобов’язаний мати в паспорті штамп з реєстрацією за певною адресою. Така ж вимога існує в законодавствах Європейського Союзу, США, інших цивілізованих країн. Посвідчення особи з відміткою: “Тимчасова прописка” дає багато можливостей в столиці. Наприклад, Ви зможете зареєструвати приватного підприємця, товариство з обмеженою відповідальністю, отримати ідентифікаційний код, оформити закордонний паспорт, дитину легше буде влаштувати в дитячий садок, школу, інститут. Можна відкрити банківський рахунок, придбати та поставити на облік автомобіль.

Важливо! Якщо фізична особа має замість паспорта сучасну, пластикову ID карту, прописка теж потрібна. Для цього видається офіційне доповнення з відповідною відміткою, яке бажано постійно мати при собі.

Як відбувається процедура тимчасової реєстрації в місті Київ?

Це простий процес і відомий кожному у кого є паспорт, ID карта. Згідно з міграційним законодавством країни дана процедура включає кілька етапів:

  1. Виписка з попередньої адреси (в разі потреби, якщо клієнт сам цього не зробив);
  2. Зняття з обліку у військкоматі (для громадян України віком до 60 років);
  3. Підготовка необхідних документів (договір оренди, доручення);
  4. Постановка на облік в новому відділенні військового комісаріату;
  5. Тимчасова прописка в Києві (так само, як і постійна, відбувається тільки в присутності власника житла, який зобов’язаний показати чиновнику оригінал права володіння, користування, розпорядження нерухомістю).

Практично всі вищеперераховані дії можна провести в одному центрі надання адміністративних послуг, що заощадить час. Але за умови наявності вже підготовленого військового квитка для згаданої категорії громадян чоловічої статі.

Тимчасова прописка в Києві. Необхідні документи?

Правильна обробка всіх необхідних паперів, це важливий елемент для економії часу і коштів. Рекомендується звернутися до досвідченого юриста за професійною консультацією, який розбирається в міграційному законодавстві та здатний оформити все швидко, якісно, ​​за адекватною ціною.

Перелік необхідних документів:

  • Паспорт або ID карта (посвідчення повинно бути дійсним з усіма записами, штампами та вчасно вклеєними фотографіями);
  • Громадяни України чоловічої статі, віком до шістдесяти років зобов’язані мати при собі військовий або так званий білий квиток;
  • Договір оренди квартири (лише житловий фонд), довіреність на отримання листів. Це не обов’язково і готується тільки на особисту вимогу клієнта, але тоді ціна тимчасової реєстрації в Києві трохи виросте.

Важливо! Неповнолітні особи (діти віком до 18 років) можуть тимчасово прописатися тільки разом з батьками або опікунами. Переселенці з Донбасу, Автономної Республіки Крим реєструються за стандартною процедурою. Додаткові довідки, характеристики, інші види паперів для цього не потрібні.

Чому оформити тимчасову реєстрацію в Києві краще через нас?

Юридична компанія “СЕНАТ” працює і надає послуги у сфері міграційного права з 2005 року. За цей час ми накопичили достатній авторитет і повагу. Співвідношення ціни, якості, швидкості доведено до максимально прийнятного рівня. Що дуже подобається постійним та новим клієнтам.

Купити тимчасову прописку в місті Київ краще у нас з кількох причин:

  • Гнучка вартість послуги для різних категорій громадян (повнолітніх, неповнолітніх);
  • Тимчасова реєстрація місця проживання оформляється тільки у власників житла з якими обов’язково повинен познайомитись клієнт для подальшого прямого співробітництва (щоб розв’язувати питання з вхідними листами, бандеролями, посилками, іншими доставками);
  • Самостійно готуємо необхідні документи;
  • Повний супроводу процедури від першого дзвінка до штампа в посвідченні особи;
  • Поштове обслуговування (обробка вхідної кореспонденції зі щоденним повідомленням клієнта через СМС, Viber, WhatsApp, Telegram про нові надходження);
  • Є можливість замовити тимчасову реєстрацію місця проживання на будь-який термін, від трьох місяців до декількох років з пролонгацією співпраці (доступні лівий і правий берег столиці);
  • Додатковий, пов’язаний сервіс. Наприклад, відкриття фізичної особи підприємця або повноцінної фірми зі знижкою десять відсотків.

Важливий момент! Якщо Вам пропонують купити тимчасову прописку в місті Київ або іншому регіоні країни за заниженою ціною, при цьому обіцяють, що все зроблять без Вашої присутності в державних органах, рекомендуємо не співпрацювати з такими людьми. Це може закінчитися тим, що доведеться міняти паспорт і навіть понести кримінальну відповідальність за підробку документів.

×

×