ПОСЛУГИЦІНИТЕРМІНИ
Прописка в Київській області на півроку (для резидентів, нерезидентів)2.000 грн/6 міс.1 день
Прописка в Київській області на рік (для резидентів, нерезидентів)3.000 грн/рік.1 день
Реєстрація місця проживання в Київській області на півроку (для резидентів, нерезидентів до 18 років)1.500 грн/6 міс.1 день
Реєстрація місця проживання в Київській області на рік (для резидентів, нерезидентів до 18 років)2.000 грн/рік.1 день
Поштове обслуговування за місцем прописки1.500 грн/рік.

Для чого потрібна прописка в Київській області?

Громадянин України або іноземець зобов’язаний мати в паспорті штамп з реєстрацією місця проживання. Така ж вимога передбачена в законодавствах інших країн Європи. Посвідчення з відміткою: “Прописка Київська область” дає багато можливостей. Наприклад, Ви зможете зареєструвати приватного підприємця, отримати ідентифікаційний код, оформити закордонний паспорт, дитину легше буде влаштувати в дитячий садок або школу.

Важливо! Якщо у людини замість паспорта або посвідки на проживання сучасна, пластикова ID карта, реєстрація місця проживання теж потрібна. Для цього видається офіційний додаток з відповідною відміткою.

Яка процедура прописки в Київській області?

Це простий процес і відомий кожному у кого є паспорт або посвідка на проживання. Згідно з міграційним законодавством дана процедура включає кілька етапів:

  1. Виписка з попередньої адреси;
  2. Зняття з обліку у військкоматі (для громадян України віком до 60 років);
  3. Підготовка необхідних документів (договір оренди, доручення);
  4. Постановка на облік в новому відділенні військового комісаріату;
  5. Безпосередньо прописка в Київській області.

Перераховані вище дії можна провести в одному центрі надання адміністративних послуг. Але за умови наявності вже підготовленого військового квитка.

Які документи потрібні для прописки в Київській області?

Правильна обробка всіх необхідних паперів, це важливий елемент для економії часу та коштів. Рекомендується звернутися до досвідченого юриста, який зробить роботу швидко.

Перелік необхідних документів:

  • Паспорт або посвідка на проживання (посвідчення повинно бути дійсним);
  • Чоловіки молодше шістдесяти років зобов’язані мати при собі військовий квиток;
  • Договір оренди квартири, довіреність на отримання листів. Це не обов’язково і готується тільки на особисту вимогу клієнта.

Важливо! Діти можуть прописатися тільки разом з батьками або опікунами. Переселенці з тимчасово окупованих територій України реєструються за стандартною процедурою.

Чому прописку в Київській області краще замовити у нас?

Юридична компанія “СЕНАТ” надає послуги у сфері міграційного права з 2005 року. За цей час ми накопичили достатній досвід.

Купити реєстрацію місця проживання в Київській області краще у нас з наступних причин:

  1. Гнучка вартість послуг для різних категорій резидентів, нерезидентів (повнолітніх та неповнолітніх);
  2. Працюємо тільки з власниками житла;
  3. Самостійно готуємо необхідні документи;
  4. Повний супровід процедури;
  5. Постійне поштове обслуговування;
  6. Є можливість замовити реєстрацію місця проживання на будь-який термін;
  7. Додатковий, пов’язаний сервіс, наприклад, відкриття фізичної особи підприємця.

Важливо! Якщо Вам пропонують купити прописку за 100 грн., При цьому обіцяють, що все зроблять без Вашої допомоги, рекомендуємо не співпрацювати з такими людьми.

×

×