Про компанію, що надає юр адреси в Києві та реєстрацію підприємств

Ми представляємо собою надійну організацію, яка допомагає зареєструвати ТОВ, вибрати і купити юридичну адресу в Печерському, Шевченківському районах Києва. В даній сфері ми з 2005 року, нашими клієнтами є приватні підприємці, малий бізнес і корпорації. Ми постійно вдосконалюємось завдяки орієнтації на сектор B2B корпоративного права.

Наша команда позиціонує себе, як рівного партнера, прагнучи розширювати і покращувати сервіс, щоб повністю задовольняти потреби та побажання клієнтів. Щоб заповнювати зростаючий попит на оренду юридичних адрес і реєстрацію підприємств, ми розширюємося, намагаємося взаємовигідно спілкуватися з замовниками та співпрацювати з держорганами столиці. Наш колектив – освічені і цілеспрямовані фахівці, здатні професійно і швидко вирішити будь-яке питання.

Юридична адреса компанії – що це?

Під юр адресою мається на увазі офіційне місце розташування фірми, компанії, організації. Даний сервіс дуже поширений серед індивідуальних підприємців. Його головні відмінні характеристики:

  • Приміщення офісного типу з офіційним представником за спеціальним дорученням;
  • Надання поштових та секретарських послуг з обробкою вхідної кореспонденції;
  • Приміщення, де проходить прийом представників держструктур місцевого значення.

Важливо знати, що згідно з податковим і цивільним законодавством фактичне розташування компанії – місцеперебування керівництва, головного бухгалтера або економіста. Дана вимога не надто зручна бізнесменам, які фактично знаходяться не в столиці, так як виробничі потужності розташовані територіально в іншому місці. Якщо чиновники це виявлять, можливе блокування фінансово-господарської діяльності.

Навіщо необхідна юридична адреса в Києві при реєстрації підприємства

За законодавством реєструючи або перереєстрували бізнес керівництво повинно вказати його офіційне місцезнаходження. Ці дані заносяться в загальнодоступну базу ЄДРПОУ Міністерства Юстиції і позначаються в статуті. Діє це правило для того, щоб доступно і легко можна було перевірити будь-який бізнес.

Також фірми купують юр адресу в Києві для таких цілей:

  • Реєстрація підприємства в столичному окрузі при територіальному розташуванні виробничих і складських приміщень, пунктів сортування товарів в більш дешевому регіоні;
  • Економія фінансів при оренді нерухомості та оплаті комунальних послуг, а також на оргтехніці, охороні і обслуговуючому персоналі;
  • Мобільність керівництва і співробітників компанії, відсутність територіальної прив’язки до певного місця;
  • Своєчасне отримання за допомогою сучасних месенджерів повідомлень про кореспонденцію, листи, посили, бандеролі;
  • Забезпечення безпеки і збереження майна, його захист від злочинних дій сторонніх осіб.

Для початківця бізнесмена придбання юридичної адреси в Печерському або Шевченківському окрузі – вигідна економічно пропозицію. Досвідчені підприємці використовують таке рішення для скорочення витрат адміністративного характеру і підвищення прибутковості своєї справи.

Як підібрати для організації юридичну адресу в центрі столиці?

Вибираючи юр адресу, слід враховувати такі основні моменти, які є визначальними для якість даної послуги:

  • Укладення договору тільки в приміщення, що орендується або субарендуемом, таким чином гарантується законність пропозицій орендодавця;
  • Змістовність домовленості на отримання кореспонденції з точним зазначенням ПІБ уповноважених людей;
  • Надання керуючим офісу робочого телефонного номера, який повинен бути доступний протягом робочого дня;
  • Постійне перебування секретаря на робочому місці для оперативного реагування та своєчасного відправлення документації.

Перевагою буде пропозиція ряду інших додаткових послуг, наприклад, реєстрація підприємства. Але в будь-якому випадку вибір залишається суто за покупцем. Недолік вищевикладених моментів може в майбутньому обернутися в неприємність для фірми, як приклад, це може бути позбавлення ліцензії.

Переваги співпраці з нами

Прийнявши рішення придбати юридичну адресу в Печерському або Шевченківському районах Києва у нас, Ви однозначно залишитеся задоволеними. Адже наша робота характеризується такими перевагами:

  • Постійна присутність співробітників на місці, тому відвідати офіс, взяти кореспонденцію або доставку можна без попереднього попередження.
  • Видається замовнику договір оренди/суборенди з повним пакетом документації, яка підтверджує право користуватися нерухомістю. Дані документи сміливо можна пред’являти державним органам.
  • Постійне секретарське і поштове обслуговування, забирається кореспонденція проста, кур’єрська, рекомендована, оцінено-застрахована. Правоохоронні запити секретар забирає, як офіційний представник фірми за дорученням.
  • Можливість фасадного та інтер’єрного розміщення рекламної вивіски організації.
  • Можливість отримання моментальних повідомлень про вхідну кореспонденцію різними сучасними способами комунікації навіть зі скануванням або фотографуванням вмісту.

Корпоративні послуги від нашої компанії

Ми можемо забезпечити Вам безліч додаткового сервісу «Під ключ», а саме:

  1. Реєстрація ТОВ з постановкою на облік в податкову службу України;
  2. Зміна засновників ТОВ, ПП;
  3. Зміна директора, юр адреси, видів КВЕДів, розміру статутного капіталу ТОВ, ПП;
  4. Відкриття банківського рахунку;
  5. Купівля/продаж ТОВ;
  6. Ліквідація підприємства;
  7. Виготовлення печатки.

Крім перерахованих переваг, варто відзначити, що розцінки на наші послуги приємно лояльні при високій якості виконуваних робіт.

×

×