ПОСЛУГИЦІНИТЕРМІНИ
Реєстрація фірми з одним засновником – резидентом2.300 грн.1 день
Реєстрація фірми з одним засновником – нерезидентом без ІПН3.500 грн.2-3 дні
Реєстрація підприємства з двома і більше засновниками – резидентами500 грн. за кожну людину1 день
Реєстрація підприємства з двома і більше засновниками – нерезидентами без ІПН1.500 грн. за кожну людину2-3 дні
Оформлення свідоцтва ПДВ або платника єдиного податку500 грн.3-5 днів
Виготовлення печатки з доставкоюВід 400 грн.3-4 години
Оформлення безпечного віртуального офісуВід 2.000 грн/рік.1 година
Оформлення довідки зі статистики (за бажанням клієнта)500 грн.1 день
Термінова реєстрація фірмиВід 6.000 грн.6 годин

Юридична послуга – реєстрація фірм.

Для того щоб вільно займатися бізнесом, не має значення в якій галузі людина зобов’язана мати власне підприємство. Комусь це може подобається, а комусь ні, але факт залишається фактом. Дані про склад засновників, директора, підписанта (опціонально), видах діяльності (КВЕД), юр адресу фіксуються в базі єдиного державного реєстру підприємств та організацій для громадського доступу. Інформацію може подивитися кожен, хто відвідає офіційний сайт Міністерства Юстиції.

Оформлення фірми процес не складний, але вимагає участі досвідченого юриста. Найпоширеніша форма власності – ТОВ (Товариство з обмеженою відповідальністю). Вона дає засновникам багато переваг, наприклад, у випадку фінансових труднощів потрібно буде відповідати тільки активами, які стоять на балансі, сімейного бюджету це не торкнеться. ПП (приватне підприємство) – це така ж повноцінна компанія, але тут власник повинен відповідати за фінансово-господарськими зобов’язаннями своїм особистим майном.

Як проводиться реєстрація підприємства?

Перш за все, визначитеся з родом діяльності, чи плануєте Ви зовнішні торговельні операції (імпорт, експорт). Якщо так, то Вам в обов’язковому порядку доведеться стати платником ПДВ (податок на додану вартість). І здійснювати закордонну торгівлю стане можливим тільки через дванадцять місяців мінімум. Щоб не втрачати час, радимо звернути увагу на сервіс з купівлі, продажу компаній. Це дозволить заощадити купу часу і грошей незалежно від того в якому регіоні країни Ви збираєтеся працювати.

Реєстрації фірми під ключ в Києві складається з наступних кроків:

  1. Попередня зустріч, консультація від юриста, підбір, перевірка назви, робота з КВЕДами;
  2. Купівля податкової адреси (офіційне місце знаходження організації);
  3. Підготовка установчих документів, відповідно до чинного законодавства України;
  4. Засвідчення підписів у нотаріуса, оформлення нотаріального доручення для юрисконсульта;
  5. Оплата державного мита (розмір суми залежить від кількості засновників);
  6. Постановка компанії на облік у держ. реєстратора та в територіальній податковій службі, отримання всіх необхідних довідок, свідоцтв;
  7. Виготовлення друку (не обов’язково, але бажано);
  8. Відкриття банківського рахунку (оплачується окремо), якщо потрібно.

Можливий ряд додаткових кроків, наприклад, отримання ліцензій, іншої дозвільної документації. Багато залежить від видів діяльності та територіальної приналежності контори.

Які документи потрібні від засновника щоб відкрити фірму під ключ?

Замовляючи цю послугу зверніться до професіонала цієї справи, він призначить зустріч, надасть безкоштовну, детальну консультацію, дасть декілька порад про те, де і яким чином можна зібрати необхідні папери. Адже, для кожної корпоративної дії потрібен свій пакет.

При первинній реєстрації фірми від замовника потрібна наступна інформація:

  • Копія паспорта, ідентифікаційного коду засновника. Для юр осіб – резидентів потрібна виписка з держ. реєстру, відповідно, для нерезидентів, виписка з торгового (банківського) реєстру, яка підтверджує місце знаходження компанії;
  • Розмір статутного капіталу з розподілом часток (якщо власників буде більше однієї людини);
  • Назва організації та фактичне місце розташування майбутньої контори (віртуальний офіс);
  • Основні види фінансово-господарської діяльності згідно з КВЕД;
  • Паспортні дані, ідентифікаційний номер платника податків керівника.

Важливо! Директором компанії може бути особа, яка досягла вісімнадцятирічного віку, громадянин України або іноземець з дозволом на роботу і постійною посвідкою на проживання, в якій стоїть відмітка з реєстрацією місця проживання (по-старому – прописка).

Які документи подаються для відкриття фірми під ключ?

Цей процес містити кілька дій і під кожну необхідно зібрати свій пакет паперів, правильно заповнити бланки, форма яких щомісяця змінюється за рішенням уряду.

Перелік основних документів, які подаються державному реєстратору для постановки на облік нової організації:

  • Вірно оформлена в друкованому вигляді реєстраційна картка;
  • Оригінал або нотаріально завірена копія рішення засновників (уповноваженого органу) про відкриття підприємства;
  • Статут у двох примірниках (один для архіву, другий повертається власникам). Якщо статут типовий, то видруковувати його не варто, це найпоширеніший варіант;
  • Квитанція про сплату державного мита (оплатити можна як в будь-якому відділенні банку, так і онлайн через інтернет-банкінг).

Якщо засновником нової організації є інша юридична особа, то потрібно буде надати повну інформацію про кінцевих бенефіціарів. Це робиться для того щоб визначити розміри та фінансові потоки корпорації.

Вартість реєстрації фірми в Києві.

Тут все залежить в першу чергу від швидкості виконання поставленого завдання, яку очікує замовник. Треба чітко розуміти, що дана послуга проходить в будні дні, з понеділка по п’ятницю, але за бажанням клієнта правники можуть попрацювати на вихідних. Ціна формується на підставі вимог покупця. Якщо відкриття фірми прискорюється вартість відразу підвищується. У всякому разі, цей процес не може займати більше кількох днів з моменту передоплати. Це працює так:

  • Відвідування сайту юридичної компанії “СЕНАТ”;
  • Дзвінок, попередня домовленість про дату оформлення підприємства;
  • Збір персональних даних клієнта через спеціально розроблену форму;
  • Підготовка документів, якщо потрібно, укладення договору на юр обслуговування;
  • Зустріч у нотаріуса, постановка товариства на облік.

Якщо для Вашої діяльності передбачені ліцензії, то терміни можуть збільшитися від одного дня до декількох тижнів, залежить від обраного напрямку економіки.

Чому краще довірити реєстрацію підприємства нам?

Команда наших фахівців працює в сегменті компаній, що надають корпоративні послуги в столичному окрузі з 2005 року. За час своєї роботи ми детально вивчили ринок, врахували можливі недоліки даної послуги. Це дозволило підняти сервіс на високий рівень з оптимальним співвідношенням ціни і якості.

Нами пропонуються:

  • Реєстрація юридичної особи;
  • Постановка на облік в податковій інспекції;
  • Оренда безпечного віртуального офісу;
  • Відкриття розрахункового рахунку в будь-якому банку України (опціонально);
  • Отримання довідок, виписок, ліцензій за потребою;
  • Виготовлення якісної печатки.

Прийнявши рішення співпрацювати з нашою компанією Ви отримаєте досвідченого і відповідального партнера, здатного швидко зареєструвати фірму за адекватною ціною.

×

×