ОСНОВНІ ПОСЛУГИ | ЦІНИ | ТЕРМІНИ РЕЄСТРАЦІЇ |
Реєстрація ФОП | Від 1000 грн | 1 робочий день |
ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ | ЦІНИ | ТЕРМІНИ ОФОРМЛЕННЯ |
Оформлення виписки платника єдиного податку з або без ПДВ | 500 грн | 2 робочих дні |
Виготовлення печатки ФОП (СПД) | 500 грн | 1 робочий день |
Реєстрація ключа ЕЦП для податкової звітності | 500 грн | 1 робочий день |
Оформлення книги обліку доходів | 500 грн | • |
Налаштування кабінету платника податків | 1000 грн | • |
Консультація щодо заповнення звіту ЄП | 1000 грн | • |
Консультація щодо заповнення звіту ЄСВ | 1000 грн | • |
Консультація щодо заповнення книги обліку доходів | 1000 грн | • |
Замовляйте послугу за телефоном:
+38 (096) 968-79-30
Для чого потрібно відкрити ФОП (СПД)?
Фізична особа підприємець – це базова організаційно-правова власність, перший крок на шляху до створення великого бізнесу. Простіше кажучи, тут одна людина, яка для заробляння грошей використовує своє особисте майно або орендоване, без оформлення юридичної особи (компанії). Інформація про ФОП також, як і про ТОВ, ПП фіксується в державному реєстрі підприємств і організацій Міністерства Юстиції. ФОП (СПД) може зареєструвати повнолітній громадянин України, частіше це проводиться за місцем проживання (прописки), але можна і в іншому регіоні країни.
ФОП (суб’єкт підприємницької діяльності) оформляють, для:
- Законності підприємницької активності. Найчастіше це малий бізнес, наприклад, роздрібна торгівля товарами масового споживання на ринках або маленьких магазинах в межах одного міста, району, області;
- Щоб була можливість відкрити комерційний розрахунковий рахунок в банку, отримати касовий апарат і офіційно закуповувати продукцію в гуртових постачальників;
- Можливості використовувати для старту особисте майно (вантажний автомобіль, автобус, комерційну нерухомість). Якщо відкривати товариство з обмеженою відповідальністю, то доведеться свій актив ставити на баланс компанії.
Бувають виняткові ситуації, коли людина влаштовується на роботу, його просять зареєструватися ФОП (СПД). Це досить поширена практика і дозволяє позбутися головного болю з оформлення офіційного працевлаштування нового співробітника.
Важливо! Якщо Ви зіткнулися з такою ситуацією при прийнятті на будь-яку посаду, не лякайтеся, а домовтеся з роботодавцем про те, що він за Вас буде відраховувати в бюджет ЄСВ (єдиний соціальний внесок).
Переваги оформлення ФОП?
Законодавство України досить чітко контролює дану форму ведення фінансово-господарської активності даючи можливість громадянам заробляти гроші без реєстрації повноцінної фірми, яку у випадку чого буде не так легко ліквідувати.
Особливості ФОП (СПД):
- Проста процедура державної реєстрації (не потрібен протокол, статут, відповідно і розмір статутного капіталу не вказується бо використовується приватна власність);
- Можна працювати з готівкою, без офіційного банківського рахунку і печатки (але рекомендується це мати в наявності);
- Спрощена система оподаткування, розділена на групи (навіть при великих оборотах, понад 1.000.000 грн. Суб’єкт підприємництва сплачує єдиний податок за фіксованою ставкою, але не забувайте, що є і верхня межа обмежень і вона постійно підвищується).
Існує також ряд інших переваг. Не потрібно вести облік контрагентів, оплачувати оренду офісу або віртуального офісу, проста форма ведення бухгалтерії, подання звітності, з якою впорається будь-яка людина без спеціальних навичок і досвіду.
Реєстрація ФОП (СПД), ціна і необхідні документи?
Ціна на динний вид послуги в корпоративному праві найнижча, доступна кожному бізнесмену в порівнянні з відкриттям повноцінних юридичних осіб через те, що ця процедура передбачає лише кілька документів для реєстрації, а саме:
- Копія всіх заповнених сторінок паспорта (ID карти) і ідентифікаційного коду;
- Реєстраційна картка у двох примірниках куди вносяться персональні дані ФОП і обов’язково передбачувані види бізнесу згідно з КВЕД;
- Заява на отримання статусу платника єдиного податку.
Це всі папери, які подаються державному реєстратору. Вартість реєстрації ФОП (СПД) багато в чому залежить від видів товарів, послуг, що продаються. Якщо замовнику потрібна ліцензія або спеціальний дозвіл, то ціна зростає, відповідно будуть потрібні додаткові заяви.
Не намагайтеся реєструвати фізичну особу підприємця самостійно! Хоч це і проста процедура, але для прискорення, економії коштів рекомендується скористатися послугами досвідченого юриста, який відстежує останні зміни в законодавстві та здатний правильно заповнити необхідні бланки, які досить часто змінюються.
Чому зареєструвати ФОП (СПД) в Києві краще через нас?
Юридична контора “CENAT” працює в корпоративному праві з 2005 року. Співвідношення ціни, швидкості, якості послуг, що надаються постійно знаходиться на високому рівні.
Що отримує клієнт, відкриваючи ФОП через нас:
- Доступна вартість відкриття ФОП (суб’єкта підприємницької діяльності);
- Нотаріальне посвідчення необхідних паперів;
- Постановку на облік у ДПС (єдиний податок);
- Печатку ФОП з підвищеним ступенем захисту (якщо буде потрібно);
- Допомога при відкритті розрахункового рахунку в банках України.
Вирішивши співпрацювати з нашою організацією Ви отримуєте досвідченого партнера, здатного розв’язувати будь-яке питання корпоративного характеру за прийнятною ціною. Для постійних клієнтів юридична компанія “CENAT” розробила систему знижок. Але і нові замовники можуть розраховувати на зниження вартості до десяти відсотків.