ПОСЛУГИЦІНИТЕРМІНИ
Реєстрація ТОВ з одним засновником – резидентом2.300 грн.1 день
Реєстрація ТОВ з одним засновником – нерезидентом без ІПН3.500 грн.2-3 дні
Відкриття ТОВ з двома і більше засновниками – резидентами500 грн. за кожну людину1 день
Відкриття ТОВ з двома і більше засновниками – нерезидентами без ІПН1.500 грн. за кожну людину2-3 дні
Оформлення свідоцтва ПДВ або платника єдиного податку500 грн.3-5 днів
Виготовлення печатки з доставкоюВід 400 грн.3-4 години
Оформлення безпечного віртуального офісуВід 2.000 грн/рік.1 година
Оформлення довідки зі статистики (за бажанням клієнта)500 грн.1 день
Термінова реєстрація ТОВВід 6.000 грн.6 годин

Реєстрація ТОВ, що це?

Юридична послуга зі сфери корпоративного права. При правильній підготовці статутних документів ця дія проводитися досить швидко і легко, якщо звернутися до досвідченого юрисконсульта. Постановка на облік здійснюється в районній держ. адміністрації або у нотаріуса з ліцензією і доступом до бази Міністерства Юстиції під назвою: “Єдиний державний реєстр підприємств і організацій”.

Товариство з обмеженою відповідальністю – це організаційно-правова форма власності, де засновники несуть відповідальність перед кредиторами тільки своїми частинами статутного капіталу. Зобов’язання по веденню фінансово-господарської діяльності повністю лягають на керівника (директора компанії), головного бухгалтера.

Навіщо потрібно відкривати ТОВ?

Якщо плануєте розпочати свій власний бізнес, то для законності, залучення великих, прозорих інвестицій Вам обов’язково потрібно відкрити ТОВ. Це також дозволить підвищити рівень продажів, особливо якщо мова йде про сектор B2B (бізнес для бізнесу), простіше кажучи, гуртове постачання товару в роздрібну торгівлю. Переваги наступні:

  • Публічність – присутність комерційної структури у загальному онлайн доступі (підвищує авторитет перед контрагентами, тому, що вони можуть відстежити історію бренду);
  • Наявність свідоцтва платника ПДВ або єдиного податку (спрощує процес укладання великих угод);
  • Комерційний розрахунковий рахунок в банку може оформити тільки офіційна контора (підвищує швидкість оборотних грошей в національній або іноземній валюті);
  • Отримати ліцензію на деякі види діяльності згідно з КВЕД дозволено тільки фірмам (реалізація алкоголю, тютюнових виробів);
  • Спрощує ведення зовнішньоекономічної торгівлі (імпорт, експорт товарів у великій кількості, через офіційні пункти пропуску на кордоні).

Є ряд інших переваг. Наприклад, офіційне працевлаштування робітників, що дозволяє підписувати документ про нерозголошення комерційної таємниці. Також можна ввозити на територію України високоточне обладнання для виробництва з подальшим відшкодуванням ПДВ, що знижує його початкову вартість.

Як зареєструвати ТОВ?

Для того щоб юрист і нотаріус змогли безперешкодно внести інформацію про нову фірму до ЄДРПОУ потрібно правильно підготувати ряд документів:

  1. Протокол (рішення) фізичної або юридичної особи про створення організації;
  2. Опис. Простіше кажучи, це перелік всього необхідного для завершення держ. реєстрації (має велике значення при роботі з банком);
  3. Реєстраційна картка де вказується майбутня назва компанії, види діяльності, засновник, директор, юр адреса (віртуальний або реальний офіс підприємства);
  4. Статут. Готується і завіряється у двох примірниках (якщо використовувати типовий, то видруковувати та підтверджувати його не потрібно);
  5. Довіреність на правника, який забезпечує юридичний супровід в урядових органах України.

Щоб підготувати зазначені документи будуть потрібні паспорти, ідентифікаційні коди всіх учасників і посадових осіб компанії.

Ціна на відкриття ТОВ?

Вартість даного сервісу може змінюватися від бажаної швидкості, кількості власників і регіону територіальної приналежності нової компанії, наприклад, бюджет на цю послугу в Києві переважно нижче ніж в областях.

Основні критерії формування ціни:

  • Скільки учасників (створення ТОВ з одним засновником найдешевший варіант);
  • Наявність власного офісу або потрібно купувати юр адреса;
  • Чи потрібна постановка на облік в податковій інспекції;
  • Чи потрібна виписка з управління статистики;
  • Рівень якості, ступінь захисту печатки.

Існує кілька додаткових моментів, які не варто списувати з рахунків. З яких джерел прийшов клієнт (витрати на рекламну кампанію) і підготовка унікального статуту (якщо буде потрібно).

Як зареєструвати ТОВ онлайн?

Правильне питання і відповісти на нього дуже проста: “Ні як”! Для того щоб отримати доступ до бази ЄДРПОУ, а конкретніше, право вносити, змінювати інформацію в ній Вам доведеться отримати ключ – ЕЦП (електронний цифровий підпис). Для його оформлення буде потрібно наступне:

  1. Правильно заповнена реєстраційна картка (два примірники);
  2. Угода на використання персональних даних;
  3. Копія паспорта або ID карти;
  4. Ксерокс ідентифікаційного коду;
  5. Носій, куди буде встановлений ЕЦП.

На перший погляд все досить просто і перелік вимог не великий. Але якщо Ви професійно не займаєтеся реєстрацією ТОВ під ключ, то оформляти електронний цифровий підпис для одноразового використання не варто. Тим більше, що контроль за Вами буде здійснюватися серйозний. Але якщо зважитеся, то сам процес онлайн створення підприємства вкрай простий:

  • Заходите до свого кабінету на сайті Міністерства Юстиції України;
  • Формуєте заявку;
  • За допомогою ЕЦП завіряєте свої папери;
  • Відправляєте електронну форму на розгляд;
  • Через 24 години отримуєте виписку з ЄДРПОУ.

Але ми рекомендуємо звернутися за даною послугою до професійних правознавців, які здатні заощадити Вам силу-силенну грошей, часу і коштів зареєструвавши ТОВ під ключ в найкоротші терміни.

Чому відкрити своє ТОВ краще через нас?

Юридична контора “СЕНАТ” працює у сфері корпоративного права з 2005 року. Співвідношення ціни, швидкості і якості надаваних нами юридичних послуг постійно тримається на гідному рівні.

Що отримує клієнт, працюючи з нами за фіксованою вартістю:

  1. Оформлення юр особи (реєстрація ТОВ з одним засновником або декількома власниками);
  2. Нотаріальне посвідчення всіх необхідних заяв;
  3. Постановка на облік в податковому департаменті;
  4. Печатку нового підприємства з підвищеним ступенем захисту;
  5. Виписку зі статистики, ліцензії, інші дозвільні документи (обговорюється окремо).

Вирішивши співпрацювати з нашою організацією Ви отримуєте досвідченого і відповідального партнера, здатного вирішити практично будь-яке питання корпоративного характеру за прийнятною ціною.

×

×