ОСНОВНІ ПОСЛУГИ | ЦІНИ | ТЕРМІНИ РЕЄСТРАЦІЇ |
Зміна бенефіціара | Від 2500 грн | 1 робочий день |
ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ | ЦІНИ | ТЕРМІНИ ОФОРМЛЕННЯ |
Оформлення виписки платника ПДВ або єдиного податку | 500 грн | 2 робочих дні |
Оформлення виписки з департаменту статистики | 500 грн | 1 робочий день |
Виготовлення печатки фірми | 250 грн | 1 робочий день |
Оренда контрольованої юр адреси в Києві | Від 3500 грн / рік | 1 робочий день |
Хто такий бенефіціар?
Всім відомо, хто такий засновник! Але реформатори намагаються привести законодавство України у відповідність з Європейським та Американським. Через це тепер при первинному відкритті компанії необхідно вносити до ЄДР повну інформацію про бенефіціара. Це кінцевий вигодонабувач (персона яка забирає весь дохід або його частину), який може бути, як з прямим, остаточним впливом, так і з опосередкованим. Багато залежить від частки в конкретному бізнесі.
Така структура (схема) власності працює наступним чином (приклад):
- Бізнесмен планує піти у політику, але не хоче втрачати свою корпорацію. Він укладає з фізичною або юридичною особою трастовий договір управління, фінансування;
- Людина виходить зі складу засновників, але залишається бенефіціаром, про що робиться відповідний запис в ЄДР;
- Підписаний раніше договір передається до банку, де вказується, що у ТОВ змінився власник, але він буде числитися номінальним, а дивіденди від бізнесу будуть, як і раніше надходити на особистий рахунок колишнього власника.
Суть такої схеми полягає в тому, щоб зберегти контроль над прибутком, але не брати участь у зборах учасників і не приймати рутинні (операційні) рішення.
Навіщо потрібна зміна бенефіціара?
Реєстрація товариства з обмеженою відповідальністю проводиться оперативно і не дорого, особливо після реформ 2014 і 2020 років. Інформація про власників компанії відразу ж вноситься в базу даних Міністерства Юстиції під назвою Єдиний Державний Реєстр Підприємств і Організацій України. А ось провести зміни бенефіціарів досить складно. Тут потрібні особливі знання і можливості, щоб закінчити процедуру протягом одного дня. Через це згаданий сервіс останнім часом став мати великий попит. Засновники роблять помилку, коли починають самостійно або за допомогою штатного юриста перереєстровувати вигодонабувача. Звісно, у будь-якої людини, навіть без вищої, профільної освіти все вийде і вдасться заощадити гарну суму грошей. Але час, за який людина могла укласти хороші угоди й заробити буде втрачено. Сенс даної послуги полягає у тому, щоб зняти фірму з однієї людини та передати іншій. Наприклад, при купівлі/продажу, передачі бізнесу в пряме або сліпе управління. Не варто плутати зі зміною складу засновників.
Які потрібні документи для внесення до ЄДР бенефіціарів?
Цей процес може складатися як з одної дії, так і з двох. Під кожну необхідно зібрати свій портфель, правильно заповнити реєстраційну картку, форма якої часто змінюється.
Список паперів, які подаються реєстратору для переоформлення підприємства:
- Оригінали паспортів та ідентифікаційних кодів усіх сторін;
- АКТ про передачу прав на компанію (якщо змінюються засновники);
- Статут у двох примірниках (якщо в ньому були вказані імена і права бенефіціарів);
- Вірно заповнена в друкованому вигляді реєстраційна картка;
- Договір купівлі/продажу або трастова угода (не обов’язково);
- Структура власності у вигляді схеми.
Вищевказані папери засвідчуються нотаріальним підписом і печаткою. Якщо паспорта у вигляді ID карток, то достатньо звичайної копії. Решта дії, наприклад, зміна назви або директора проводяться окремим рішенням.
Чому реєстрацію відомостей про кінцевих бенефіціарних власників краще довірити нам?
Фірма “CENAT” працює в корпоративному праві з 2005 року. Співвідношення ціни, швидкості, якості надаваних юридичних послуг для підприємців знаходиться на високому рівні.
Що отримує клієнт, співпрацюючи з нами:
- Перереєстрацію юридичної особи на іншого вигодонабувача в Києві, іншому регіоні України максимально швидко;
- Нотаріальне посвідчення необхідних копій;
- Переоформлення в податковому департаменті (для нового керівника);
- Печатку з підвищеним ступенем захисту;
- Нову виписку зі статистики, ліцензії, інші дозвільні документи.
Вирішивши співпрацювати з нашою організацією Ви отримуєте досвідченого партнера, здатного розв’язувати будь-яке питання корпоративного характеру за прийнятною ціною. Для постійних клієнтів юридична фірма “CENAT” розробила систему знижок і додаткових бонусів.