ПОСЛУГИЦІНИТЕРМІНИ
Реєстрація ТОВ під ключ (один засновник – резидент)6.800 грн.3-5 днів
Реєстрація ТОВ під ключ (один засновник – нерезидент без ІПН)8.000 грн.5-7 днів
Оформлення свідоцтва ПДВ або платника єдиного податкуВключено
Юридична адреса з річним поштовим обслуговуваннямВключено
Виготовлення печатки з доставкоюВключено
Оформлення довідки зі статистики (за бажанням клієнта)500 грн.1 день
Відкриття розрахункового рахунку в банку (за бажанням клієнта)1.500 грн.3-5 днів
Відкриття ТОВ під ключ (два і більше засновників – резиденти)500 грн. за кожну людину3-5 днів
Відкриття ТОВ під ключ (два і більше засновників – нерезиденти без ІПН)1.500 грн. за кожну людину5-7 днів
Термінова реєстрація ТОВ під ключ Від 12.000 грн.2-3 дні

Як відбувається реєстрація ТОВ під ключ?

Для непідготовленої людини, цей процес може зайняти від декількох тижнів до одного місяця або більше. Але досвідчені юристи можуть все закінчити менш ніж за п’ять днів. Це повна підготовка установчих документів, їх нотаріальне завірення і безпосередньо сама державна реєстрація юридичної особи в тому числі вибір системи оподаткування, оренда віддаленого кабінету відомого як фактичне місце розташування або податкова адреса.

Відбувається це так (покрокова інструкція):

  • Клієнт заповнює опитувальник (записуються паспортні дані та ідентифікаційні коди учасників, посадових осіб, бажана або передбачувана назва майбутнього товариства з обмеженою відповідальністю, види діяльності, розмір статутного капіталу і як він буде вноситься, грошима або майном, частка кожного власника);
  • На підставі зібраної інформації готуються необхідні документи, завіряються й передаються фахівцю з наявністю електронного цифрового підпису для внесення даних в базу Міністерства Юстиції України (не намагайтеся отримати ЕЦП самостійно, це складно, дорого і для разової операції зовсім не потрібно);
  • Підписується договір оренди приміщення (рекомендується нежитлова нерухомість з постійним доступом як орендаря, так і чиновників для більшої довіри до нової компанії, а якщо фірма працює за кордон і Вам не дійшов якийсь лист з іноземної митниці, то бізнес чекають великі проблеми на міжнародних ринках);
  • Подається заява до ДПІ про присвоєння статусу платника зборів (ПДВ, єдиний податок або загальна система);
  • Організовується довідка з департаменту статистики (не обов’язково, але бажано для тих, хто планує працювати з корпораціями Європейського Союзу, Сполучених Штатів Америки та країн Азійського континенту, особливо, це стосується Китайської Народної Республіки);
  • Відкривається комерційний розрахунковий рахунок в банку (для цього потрібна особиста присутність директора, рекомендується покликати з собою бухгалтера і взяти мокру печатку, юрисконсульт тут самостійно не впорається тим більше якщо буде підключатися інтернет-банкінг).

Важливо! З усіма установчими даними до ЄДРПОУ також записується номер телефону та електронна пошта, які в обов’язковому порядку повинні працювати двадцять чотири години на добу, сім днів на тиждень. Такий підхід позбавить в майбутньому маси неприємних візитів в МВС, СБУ, ДПІ, прокуратуру, інші правоохоронні органи України.

Для чого потрібно зареєструвати ТОВ під ключ?

Перш за все для економії коштів і часу, якого Ви витратите найбільше якщо не звернетеся до професіонала цієї справи. Особливо, якщо для Вас це в новинку. Може здатися, що після кардинальної зміни корпоративного законодавства України дана процедура спростилася до неможливого і навіть ходять чутки, що все можна зробити через інтернет в онлайн режимі. Але на ділі, це не так.

Що отримує клієнт, замовивши цю послугу під ключ:

  1. Швидку і правильну підготовку документів тому, що досвідчені правники постійно відстежують форми бланків які часто змінюються (не приємно буде заповнити папери, а потім виявиться, що вчора набрали чинності нові і як правило незначні зміни);
  2. Договір оренди або суборенди приміщення з річним поштово-секретарським обслуговуванням за приємною ціною, можливістю пролонгації;
  3. Відсутність необхідності численних походів в ДПІ, службу статистики (якщо не знати до кого і з якими проханнями звертатися);
  4. Печатка підприємства з підвищеним ступенем захищеності (вважається, що пристрій вже не дійсний, але з ним легше буде працювати, наприклад, подати заяву до відділення пошти про переадресацію листів не вийде);
  5. Швидке розв’язання проблем з відкриттям розрахункового рахунку та отриманням ліцензії (якщо виникне така необхідність).

Це основні переваги! Але існує також ряд інших, таких як економія коштів (враховуйте не лише офіційні оплати, мита, а й особисті витрати, як би банально не звучало це теж відчутна стаття витрат, особливо, якщо все робиться вперше).

Документи для реєстрації ТОВ під ключ з юридичною адресою?

Для того щоб максимально швидко поставити на облік нове підприємство в усіх органах влади, які здійснюють контроль за економікою України юристу необхідно ретельно підготувати наступні папери:

  • Протокол, рішення про створення організації з паспортними даними та ідентифікаційними номерами засновників. Для юр осіб – резидентів потрібна виписка з ЄДРПОУ, відповідно нерезидентам виписка з торгового (банківського) реєстру яка підтверджує місцезнаходження компанії бенефіціара;
  • Договір прямої оренди юр адреси з поштовим обслуговуванням. Можливо з доповненнями (вивіска на фасаді будівлі з зазначенням назви компанії, номером телефону, сканування вхідної кореспонденції на електронну скриньку, зберігання бухгалтерських документів, подобова оренда кабінету на випадок планової або позапланової перевірки, проведення ділових переговорів). Важливо щоб віртуальний офіс був безпечний, зі щоденним доступом орендаря до приміщення.
  • Наказ про призначення керівника (він же директор і підписант, але можуть бути різні люди) з датою вступу на посаду;
  • Правильно заповнена картка у двох примірниках;
  • Опис. Це перелік всіх документів, які подаються для проведення державної реєстрації (даний папір важливий не менше всього іншого при подальшій роботі з банками, урядовими та міжнародними структурами);
  • Статут ТОВ у двох примірниках (якщо статут типовий, то видруковувати та завіряти його не потрібно);
  • Заява на отримання свідоцтва платника податку на додану вартість. Найпоширеніша система оподаткування в Україні, відкриває можливість здійснювати зовнішні торговельні операції (імпорт, експорт товарів з відшкодуванням ПДВ);
  • Довіреність для правника, який буде представляти інтереси власників в різних інстанціях, в тому числі й комерційних;
  • Заява (опитувальник) і картки з оригіналами підпису директора, печаткою підприємства для відкриття розрахункового рахунку в банку.

Всі перераховані документи в обов’язковому порядку завіряються у нотаріуса. При необхідності, готуються бланки для отримання ліцензії та виписки з управління статистики.

Що входить в послугу “Відкриття ТОВ під ключ”?

Даний сервіс охоплює величезну кількість позицій з якими так чи інакше зіткнеться бізнесмен перед отримання виписки з бази Єдиного державного реєстру підприємств, організацій та ДПІ про присвоєння статусу платника податків. Також, багато що залежить від видів фінансово-господарської діяльності, які планує освоїти власник фірми.

Дана послуга включає:

  1. Підготовка статутних документів, завірення їх у нотаріуса, первинна реєстрація через сертифікованого представника влади;
  2. Купівля віртуального офісу або фактична оренда;
  3. Оформлення свідоцтва платника єдиного податку за фіксованою ставкою або ПДВ;
  4. Виготовлення печатки. Ціна залежить від функціонала приладу, ступеня захищеності, якості матеріалів (пластик або метал);
  5. Відкриття комерційного розрахункового рахунку в банку (директор самостійно цим займається, але для прискорення процедури пропонуємо скористатися допомогою фахівця в банківському праві).

Додатково може виникнути потреба в отриманні довідки з управління статистики (якщо планується зовнішньоекономічна діяльність) і оформлення ліцензії на особливі види бізнесу, наприклад, торгівля акцизними товарами.

Реєстрація ТОВ вартість під ключ?

Вартість даного сервісу може змінюватися від кількості власників, додаткових послуг і територіального округу приналежності нової компанії, наприклад, ціна відкриття ТОВ під ключ в Києві, як правило, нижче ніж в інших регіонах країни.

Критерії формування ціни реєстрації ТОВ під ключ:

  • Скільки учасників (створення контори з одним засновником найдешевший варіант);
  • Наявність власної адміністративної будівлі чи доведеться купувати юр адреса;
  • Якою ДПІ проводитиметься постановка на облік платника ПДВ;
  • Чи потрібна виписка з управління статистики;
  • Рівень якості, ступінь захисту печатки.

Присутні додаткові моменти, які не варто списувати з рахунків. З яких джерел прийшов клієнт (витрати на рекламну кампанію) і підготовка окремого статуту (за бажанням замовника). Якщо власниками будуть іноземні громадяни, то постане питання про замовлення ІПН.

Чому відкрити ТОВ під ключ краще через нас?

Компанія “СЕНАТ” працює в корпоративному праві з 2005 року. Співвідношення ціни, швидкості і якості надаваних юридичних послуг для бізнесменів постійно знаходиться на високому рівні.

Що отримує клієнт, працюючи через нас:

  1. Оформлення юр особи в Києві (реєстрація ТОВ під ключ з одним засновником або декількома власниками резидентами, нерезидентами);
  2. Нотаріальне посвідчення необхідних паперів;
  3. Постановка на облік в податковому департаменті (ПДВ, єдиний податок);
  4. Печатку нового підприємства з підвищеним ступенем захисту;
  5. Виписку зі статистики, ліцензії, інші дозвільні сертифікати (при необхідності).

Вирішивши співпрацювати з нашою організацією Ви отримуєте досвідченого партнера, здатного розв’язувати будь-яке питання корпоративного характеру за прийнятною ціною. Для постійних клієнтів юридична компанія “СЕНАТ” розробила систему знижок. Але і нові замовники можуть розраховувати на зниження вартості до десяти відсотків.

×

×