ОСНОВНІ ПОСЛУГИ | ЦІНИ | ТЕРМІНИ РЕЄСТРАЦІЇ |
Зміна назви компанії | Від 3000 грн | 1 робочий день |
ДОДАТКОВІ ПОСЛУГИ | ЦІНИ | ТЕРМІНИ ОФОРМЛЕННЯ |
Оформлення виписки платника ПДВ або єдиного податку | 500 грн | 2 робочих дні |
Оформлення виписки з департаменту статистики | 500 грн | 1 робочий день |
Виготовлення печатки фірми | 250 грн | 1 робочий день |
Оренда контрольованої юр адреси в Києві | Від 3500 грн / рік | 1 робочий день |
Замовляйте послугу за телефоном:
+38 (096) 968-79-30
Зміна назви компанії. Що це за послуга?
По-перше, варто згадати, що зареєструвати товариство з обмеженою відповідальністю досить просто, особливо після реформи 2014 року. Інформація про фірму відразу ж вноситься в базу даних Міністерства Юстиції під назвою Єдиний Державний Реєстр Підприємств і Організацій України. А ось зареєструвати зміну найменування організації трохи складніше. Тут потрібні особливі знання і можливості, щоб закінчити процедуру максимально швидко. Через це згаданий сервіс останнім часом став набувати попит. Бізнесмени роблять велику помилку, коли починають самостійно або за допомогою штатного співробітника проводити реєстрацію змін. Звісно, у будь-якої людини, навіть без вищої, профільної освіти все вийде і вдасться заощадити гарну суму грошей. Але час, за який людина могла укласти вигідні угоди та заробити буде втрачено. Суть даної послуги полягає в тому, щоб зробити ребрендинг підприємства. Наприклад, при купівлі/продажу бізнесу.
Процедура зміна назви фірми.
Основна інформація, яка показана в базі єдиного реєстру може змінюватися в будь-який час. Можна перейменовувати фірму без будь-яких наслідків. Головне все вірно оформити!
Процедура і порядок дій:
- Спочатку організовуються збори та готуються необхідні статутні документи;
- Нотаріально завіряється рішення засновників і новий статут;
- Зміни вносяться до ЄДР;
- Робиться виписка з податкової інспекції (ПДВ, єдиний податок);
- Виготовляється печатка;
Важливо розуміти, що зміна назви підприємства це одна дія, за яку мито сплачується тільки раз. Але якщо учасники ТОВ вирішили паралельно також змінити юридичну адресу, директора або ще щось, то ці сервіси також можна запустити в роботу без додаткової оплати.
Які потрібні документи для зміни назви компанії?
Цей процес трудомісткий і під нього потрібно зібрати свій портфель, правильно заповнити бланки, форма яких щомісяця змінюється за рішенням уряду.
Перелік паперів, які подаються реєстратору для переоформлення підприємства:
- Оригінали паспортів та ідентифікаційних кодів всіх власників фірми;
- Рішення учасників (уповноваженого органу);
- Статут у двох примірниках (не стосується модельного);
- Вірно заповнена в друкованому вигляді реєстраційна картка;
- Довіреність на юриста, який буде отримувати необхідну документацію в урядових установах, наприклад, в податковій інспекції.
Зазначені папери повинні бути завірені нотаріальним підписом і печаткою. Якщо паспорта у вигляді ID карти, то достатньо звичайної копії.
Терміни зміни назви підприємства.
У цьому питанні багато залежить від початкової організації процесу, як з боку клієнтів, так і з боку юридичної контори виконавця. Затримки по часу виникають, коли багато людей бере участь в процедурі. Особливо, якщо є іноземці та у них не оформлений ідентифікаційний код платника податків в Україні.
Для скорочення термінів рекомендується все зробити в такий спосіб:
- Працювати тільки з перевіреними правознавцями, які дають адекватні оцінки по термінах виконання їх роботи. За один день підготувати необхідні документи, домовиться з нотаріусом і внести дані в базу Міністерства Юстиції фізично неможливо (якщо додати сюди виготовлення печатки, оформлення виписок з контролюючих органів робота може затягнутися більше ніж на тиждень);
- Зміну назви компанії варто проводити не через центр надання адміністративних послуг, а у приватного реєстратора з державною ліцензією.
Інформація про нове ім’я товариства з обмеженою відповідальністю при найбільш оптимістичному сценарії з’явиться в загальному доступі тільки на наступний день, а найчастіше це відбувається на третій або навіть на четвертий день. Багато що залежить від того як швидко працюють урядові сервіси.
Нюанси при зміні назви компанії.
Навіть найпростіша справа супроводжується непередбачуваними ускладненнями, а тут юристи стикаються з тим, що законодавство нашої країни постійно переписується на догоду Європейським реформам. Звісно, це призводить до деяких незручностей, тому, що нові норми кожен трактує по-своєму. Але є й нюанси в статутних матеріалах фірми.
Через що внести інформацію в ЄДР буде дорожче і трохи довше:
- У фірми друкований статут (доведеться готувати новий документ і завіряти його нотаріально в обов’язковому порядку);
- У складі засновників багато учасників і є іноземці (чим більше підписів в протоколі, то більше витрат);
- Щодо фірми є судові рішення із заборонами та обмеженнями (потрібно спочатку ліквідувати проблеми з законом).
Відносно останнього пункту рекомендується якомога швидше анулювати санкції, не рахуючись з витратами. Якщо цього не зробити, то замовити даний сервіс не вийде, фірму неможливо буде перейменувати.
Чому зміну назви ТОВ потрібно довірити саме нам?
Компанія “CENAT” працює в корпоративному праві з 2005 року. Співвідношення ціни, швидкості і якості надаваних юридичних послуг для бізнесменів постійно знаходиться на високому рівні.
Що отримує клієнт, працюючи через нас:
- Перереєстрацію юридичної особи (внесення змін до ЄДР) в Києві, іншому регіоні України максимально швидко;
- Нотаріальне посвідчення необхідних копій;
- Переоформлення в податковому департаменті (ПДВ, єдиний податок);
- Печатку з підвищеним ступенем захисту;
- Нову виписку зі статистики, ліцензії, інші дозвільні сертифікати (при необхідності).
Вирішивши співпрацювати з нашою організацією Ви отримуєте досвідченого партнера, здатного розв’язувати будь-яке питання корпоративного характеру за прийнятною ціною. Для постійних клієнтів юридична компанія “CENAT” розробила систему знижок. Але і для тих, хто працює з нами вперше є приємні бонуси.