ПОСЛУГИЦІНИТЕРМІНИ
Купитти готову фірмуВід 3.000 грн.1-3 дні
Внесення змін до ЄДР+1.500 грн.1-3 дні
Послуги нотаріуса і
державного реєстратора
Від +2.650 грн.

Як відбувається процедура покупки ТОВ?

Основна інформація, яка показана в ЄДР може змінюватися в будь-який час. Можна одних власників прибрати, інших додати. Процес ідентичний зі звичайною заміною складу засновників. Головне все вірно оформити!

Процедура продажу ТОВ така:

  • Підшукується бажане підприємство з урахуванням всіх вимог клієнта;
  • Підписується договір купівлі/продажу фірми;
  • Нотаріально засвідчуються копії паспортів, рішень, протоколів;
  • Виводять старі власники, відповідно і їх частка в бізнесі;
  • Вводяться нові люди з визначенням часток.

Важливо розуміти, що зміна учасників організації містить в собі ще зміну бенефіціара, в сумі виходить дві дії, що призводить до подорожчання. Але якщо клієнт замовляє реєстрацію кількох змін, то на ціні це не позначається. Наприклад, якщо планується крім іншого змінити назву, директора, види економічної діяльності, юридичну адресу, контактні дані, то ці послуги йдуть як супутні, але проводяться на наступний день.

Купівля готових ТОВ. Особливості та підводні перешкоди цієї угоди.

Будь-яка, навіть досить проста справа супроводжується непередбачуваними ускладненнями, а тут юристи стикаються з тим, що законодавство нашої країни постійно переписується на догоду Європейським реформам. Звісно, це призводить до деяких незручностей, тому, що норми кожен трактує по-своєму. Але є й інші нюанси!

Через що продаж готових ТОВ стає складнішим, а вартість вище:

  1. Змінні дані прописані в статуті (доведеться готувати та завіряти його заново). З модельним статутом ця проблема виключена;
  2. Серед засновників багато учасників і є іноземці (чим більше підписів, то більше витрат);
  3. Щодо фірми є судові рішення із заборонами та обмеженнями (потрібно спочатку ліквідувати проблеми з законом).

Відносно останнього пункту рекомендується якомога швидше анулювати санкції, не рахуючись з витратами. Якщо цього не зробити, то кантора може просто зависнути, її стане неможливо переоформити й тим більше продовжувати діяльність.

Головна особливість полягає в тому, щоб не забути додатково поміняти бенефіціара. Якщо цього не зробити, то процедура буде вважатися не завершеною!

Які документи передаються клієнтам при продажу готових компаній?

Цей процес може містити в собі кілька дії й під кожну необхідно зібрати свій портфель, правильно заповнити бланки, форма яких щомісяця змінюється за рішенням уряду.

Перелік матеріалів, які передаються людині із запитом: “Куплю фірму ТОВ”:

  • Виписка з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України з внесеними змінами;
  • АКТ про передачу прав на компанію;
  • Статут у двох примірниках (якщо в ньому були імена учасників або змінювалась назва);
  • Опис про отримання документів;
  • Договір купівлі-продажу.

Вищевказані папери обов’язково повинні бути завірені нотаріальним підписом та печаткою. Якщо паспорта у вигляді ID карти, то достатньо звичайної копії. Решта дій, наприклад, зміна КВЕДів або директора проводяться вже іншими документами.

Які ТОВ можна купити?

На корпоративному ринку юридичних послуг досить багато пропозицій. Тут клієнт повинен сам визначитися для яких цілей він купує компанію. Найчастіше присутній фактор економії часу на реєстрацію, особливо, якщо є попередні домовленості на поставку товарів. У цьому випадки рекомендується купити ТОВ з рахунком, але є й інші вимоги у бізнесменів.

Підприємство може бути з:

  1. Ліцензією (перевагу віддають будівельній, фінансовій);
  2. Історією, наприклад, рік реєстрації 2012;
  3. Великими й постійними оборотами;
  4. Свідоцтвом платника ПДВ;
  5. Боргами, без боргів.

Цей список можна продовжувати довго, але головне при оформленні угоди не поспішати та все ретельно перевірити, щоб не наштовхнутися на шахраїв і не стати власником кантори з проблемами.

Важливо! Остерігайтеся підприємств, у яких є заборгованості по заробітній платі перед великою кількістю співробітників.

Чому оформити купівлю готової ТОВ краще через нас?

Компанія “СЕНАТ” працює в корпоративному праві з 2005 року. Співвідношення ціни, швидкості і якості надаваних юридичних послуг для бізнесменів постійно знаходиться на високому рівні.

Що отримує клієнт, працюючи з нами:

  • Куплю та продаж ТОВ з одним засновником або декількома в Києві, іншому регіоні країни за прийнятною ціною;
  • Нотаріальне посвідчення необхідних копій;
  • Переоформлення в податковій інспекції (ПДВ, єдиний податок);
  • Контрольовану юридичну адресу в Печерському або Шевченківському районі;
  • Нову виписку зі статистики, ліцензії, інші дозвільні сертифікати (при необхідності).

Вирішивши співпрацювати з нашою організацією Ви отримуєте досвідченого партнера, здатного розв’язувати будь-яке питання корпоративного характеру за прийнятною ціною. Для постійних партнерів юридична компанія “СЕНАТ” розробила систему знижок. Але і для тих, кого цікавить продаж готових ТОВ з розрахунковим рахунком і без у нас є приємні бонуси.

×

×