ПОСЛУГИЦІНИТЕРМІНИ
Відкриття розрахункового рахункуВід 1.000 грн.1-3 дні
Послуги фінансової установиВід +500 грн.

Відкриття розрахункового рахунку в банку. Які вони бувають?

Перш за все варто згадати, що зареєструвати нове товариство з обмеженою відповідальністю досить просто, особливо після реформи 2014 року. Інформація відразу ж вноситься в базу даних Міністерства Юстиції під назвою Єдиний Державний Реєстр Підприємств і Організацій України. А ось оформити рахунок у фінансовій установі стало трохи складніше. Через це згаданий сервіс останнім часом має великий попит. Підприємці роблять велику помилку, коли починають самостійно або за допомогою штатного співробітника займатися відкриттям рахунків в банку. Звісно, у будь-якої людини, навіть без вищої, профільної освіти все вийде і можна буде заощадити гарну суму грошей. Але час, за який людина могла укласти нові вигідні угоди та заробити буде втрачено. Так, що даний сервіс буде корисний власникам і керуючим компаній.

Є такі розрахункові рахунки:

  1. Фізичної особи підприємця (доступно віддалене відкриття рахунку в банку);
  2. Поточний, особистий (громадянина, іноземця);
  3. Юридичної особи;
  4. Фінансової компанії;
  5. Міжнародний.

Це короткий перелік, який можна продовжувати дуже довго. Тому, що також існує класифікація по валютах, цінним паперам і так далі.

Варто також згадати, що з недавніх пір українська фінансова система перейшла на міжнародний стандарт під назвою IBAN, що дозволило зробити розрахунки між підприємствами набагато простіше і швидше.

Як вибрати банк для відкриття розрахункового рахунку?

Будь-яка, навіть досить проста справа супроводжується непередбачуваними ускладненнями, а тут юристи зіштовхуються з тим, що законодавство нашої країни постійно переписується на догоду Європейським реформам. Звісно, це призводить до деяких незручностей, тому, що нові норми кожен трактує по-своєму. Але є й нюанси в статутних документах фірми, на які банкіри звертають пильну увагу і з якими доводиться рахуватися.

Через що відкриття рахунку в банку для юридичних осіб стає складніше:

  • У фірми є корпоративний обліковий запис в іншому закладі з щомісячними мільйонними оборотами, де репутація контрагентів знаходиться в червоній зоні;
  • У складі засновників багато учасників, є іноземці, у яких відсутній ідентифікаційний код платника податків на території України та країна походження не ратифікувала міжнародний договір про боротьбу з тіньовими коштами здобутими незаконним шляхом і тероризмом;
  • Щодо фірми є судові рішення із заборонами і обмеженнями (потрібно спочатку ліквідувати проблеми з законом).

Відносно останнього пункту рекомендується якомога швидше анулювати санкції, не рахуючись з витратами. Якщо цього не зробити, то підприємство може просто зависнути, його неможливо буде продати, закрити, тим більше продовжувати фінансово-господарську діяльність.

Рекомендується вибирати установу з мінімальними вимогами до видів економічної діяльності Вашої фірми. При отриманні грошових коштів від іншого підприємства за ті послуги, товари, які не вказані у КВЕДах до Вас можуть застосувати фінансовий моніторинг, в крайньому випадки прийняти рішення про призупинення переказів, аж до повного блокування. Часто такі проблеми виникають при роботі з фінансовими установами, де власником повністю або частково є держава. Тут варто розуміти, що співробітники такої організації є урядовими службовцями та підпадають під відповідний закон, який опосередковано дозволяє обійти положення про таємницю вкладів.

Які потрібні документи щоб відкрити рахунок в банку юридичній особі?

Цей процес містить в собі кілька дій і під кожну необхідно зібрати свій пакет паперів, правильно заповнити бланки, форма яких часто змінюється за рішенням Верховної Ради та Національного банку.

Перелік основних документів, які подаються на відкриття банківського рахунку для юридичних осіб:

  1. Вірно оформлена в друкованому вигляді картка;
  2. Копію нотаріально завіреного рішення засновників (уповноваженого органу) про створення компанії;
  3. Опис від державного реєстратора;
  4. Статут у двох примірниках (якщо статут модельний, то роздруковувати його не варто, це найпоширеніший варіант);
  5. Паспорти засновників, директора або генерального директора;
  6. Квитанція про сплату послуги (оплатити можна відразу в відділенні банку);
  7. Додатково можуть попросити договір оренди юр адреси або АКТ права власності приміщення.

Важливо! Дистанційне відкриття рахунку в банку на сьогодні доступне тільки для ФОПа (фізичної особи підприємця). Для цього достатньо завантажити додаток для смартфона, подати електронну заявку. Після розгляду, протягом декількох днів аккаунт буде зареєстрований і готовий до роботи.

Чому відкриття банківського рахунку краще довірити нам?

Компанія “СЕНАТ” працює в корпоративному праві з 2005 року. Співвідношення ціни, швидкості і якості надаваних юридичних послуг для бізнесменів постійно знаходиться на високому рівні.

Що отримує клієнт, працюючи через нас:

  • Відкриття розрахунковий рахунок в банку для юридичних осіб – ФОП, ТОВ, ПП, ТДВ в Києві, іншому регіоні України максимально швидко;
  • Нотаріальне посвідчення необхідних паперів;
  • Реєстрація або зміна комерційної структури;
  • Переоформлення в податковому департаменті (ПДВ, єдиний податок);
  • Печатку з підвищеним ступенем захисту (якщо змінилося назва);
  • Нову виписку зі статистики, ліцензії, інші дозвільні сертифікати (при необхідності).

Додатково можемо допомогти з закриттям банківського рахунку при ліквідації або купівлі/продажу компанії. Вирішивши співпрацювати з нашою організацією Ви отримуєте досвідченого партнера, здатного розв’язувати будь-яке питання корпоративного або фінансового характеру за прийнятною ціною. Для постійних клієнтів юридична компанія “СЕНАТ” розробила систему знижок. Але і нові замовники можуть розраховувати на зниження вартості до десяти відсотків.

×

×