Реєстрація підприємства (ТОВ, ПП)

Послуги Ціни Терміни
Реєстрація ТОВ, ПП з постановкою на облік в податковій від 2.500 грн. 1-2 дня.
Зміна складу засновників від 2.700 грн. 1-2 дня.
Зміна директора, юр адреси, назви компанії, видів КВЕДів, розміру статутного капіталу від 2.700 грн. 1-2 дня.
Відкриття банківського рахунку від 1.500 грн. від 5 робочих днів.
Купівля/продаж ТОВ від 5.000 грн. 1-2 дня.

Як зареєструвати підприємство (ТОВ, ПП) в Києві

Для того щоб законно займатися бізнесом, не має значення в якій галузі людина зобов’язана мати власну фірму для таких цілей. Комусь це може подобається, а комусь ні, але факт залишається фактом. Дані про склад засновників, директора, підписанта (опціонально), видах діяльності (КВЕД) та юр адресу фіксуються в базі ЄДРПОУ та є загальнодоступними. Інформацію може подивитися кожен, хто відвідає офіційний сайт Міністерства Юстиції України.

Реєстрація підприємства процес не складний, але, все ж вимагає участі досвідченого юриста. Найпоширеніша форма власності – ТОВ (Товариство з обмеженою відповідальністю). Вона дає засновникам багато переваг, наприклад, у випадку фінансових труднощів компанії потрібно буде відповідати тільки активами, які стоять на балансі, сімейного бюджету це не торкнеться. ПП (приватне підприємство) – це така ж повноцінна фірма, але тут власник повинен відповідати за фінансово-господарськими зобов’язаннями своїм особистим майном.

Як проводиться реєстрація підприємства?

Перш за все, потрібно визначитися з родом діяльності, чи плануєте Ви зовнішні торговельні операції. Якщо так, то Вам в обов’язковому порядку доведеться стати платником ПДВ (податок на додану вартість). І здійснювати імпорт, експорт стане можливим тільки через 12 місяців. Але в такому випадки, радимо звернути увагу на послугу: “Купівля/продаж ТОВ”. Це дозволить заощадити купу часу і грошей незалежно від того в якому регіоні України Ви збираєтеся працювати.

Процес реєстрації підприємства в Києві складається з наступних кроків:

  • Попередня зустріч, консультація від юриста, вибір, перевірка назви фірми, робота з КВЕДами;
  • Підготовка установчих документів, відповідно з чинним законодавством України;
  • Засвідчення підписів у нотаріуса, оформлення нотаріального доручення;
  • Оплата державного мита (розмір суми залежить від кількості засновників);
  • Постановка компанії на облік у держ. реєстратора та в територіальній податковій службі, отримання всіх необхідних довідок і свідоцтв;
  • Виготовлення печатки;
  • Відкриття банківського рахунку (оплачується окремо).

Можливий ряд додаткових кроків. Все залежить від видів діяльності та територіальної приналежності фірми.

Які документи потрібні від засновника для реєстрації підприємства?

Замовляючи цю послугу зверніться до професіонала цієї справи, він призначить зустріч, надасть безкоштовну, детальну консультацію, дасть декілька порад про те, де і яким чином можна зібрати всі необхідні папери. Адже, для кожної корпоративної дії потрібен свій пакет.

Первинна реєстрація ТОВ вимагає від замовника наступну інформації:

  • Копія паспорта, ідентифікаційного коду засновника. Для юр осіб – резидентів потрібна виписка з держ. реєстру, відповідно, для нерезидентів, виписка з торгового (банківського) реєстру, яка підтверджує місцезнаходження компанії;
  • Розмір статутного капіталу з розподілом часток (якщо власників буде два і більше)
  • Назва організації та місце положення, Київ, інше місто;
  • Основні види діяльності згідно з КВЕД;
  • Паспортні дані, номер платника податків керівника (директор, генеральний директор).

Важливо! Директором компанії може бути тільки громадянин України або іноземець з дозволом на роботу і постійним дозволом на проживання, в якому стоїть позначка з реєстрацією місця проживання (по-старому – прописка).

Які документи подаються для реєстрації підприємства в Києві?

Для кожної дії необхідний певний пакет паперів. Офіційно поняття: “Реєстрація підприємства” включає в себе кілька значень: відкриття фірми (ТОВ, ПП), зміна складу засновників, зміна керівника, юр адреси, назви, видів КВЕДів, розміру статутного капіталу.

Перелік основних документів, які подаються державному реєстратору для постановки на облік нової організації:

  • Правильно заповнена (друкованими літерами) реєстраційна картка;
  • Оригінал або нотаріально завірена копія рішення засновників (уповноваженого органу) про відкриття ТОВ;
  • Статут в двох примірниках (один для архіву, другий повертається власникам);
  • Квитанція про сплату реєстраційного збору.

Якщо засновник ТОВ або ПП, то потрібно буде надати повну інформацію про кінцевих бенефіціарів.

Чому краще довірити реєстрацію підприємства (ТОВ, ПП) нам?

Команда наших фахівців працює в сегменті компаній, що надають послуги з реєстрації підприємств та юридичних адрес в столичному окрузі з 2005 року. За час своєї роботи ми детально вивчили ринок, врахували всі можливі недоліки даних послуг. Це дозволило підняти сервіс на високий рівень з оптимальним співвідношенням ціна-якість.

Нами пропонуються:

  • Реєстрація підприємства (ТОВ, ПП) з постановкою на облік в податковій;
  • Зміна складу засновників;
  • Зміна директора, юр адреси, назви фірми, видів КВЕДів, розміру статутного капіталу;
  • Відкриття банківського рахунку;
  • Купівля/продаж ТОВ.

Прийнявши рішення співпрацювати з нашою компанією, ви отримаєте досвідченого і відповідального партнера, здатного швидко вирішити ситуацію будь-якої складності. Ми несемо персональну відповідальність перед замовником!

×

×