Юридичні адреси в Печерському та Шевченківському районах Києва

Послуги (включені в договір і додаткові) Юридична адреса в Печерському районі Юридична адреса в Шевченківському районі
Поштове обслуговування за договором суборенди приміщення 3.500 грн/рік 3.500 грн/рік
Сканування листів від держ. органів на Viber, WhatsApp, Telegram Включено Включено
Вивіска фірми клієнта на фасаді будівлі + 2.500 грн/рік + 2.500 грн/рік
Сканування всіх вхідних листів на email: + 2.500 грн/рік + 2.500 грн/рік
Фактична оренда офісу для податкової перевірки 500 грн/день 500 грн/день
Підтвердження податкової адреси Включено Включено
Відправлення листів через кур’єрську службу Включено Включено

Перереєстровуючи свій бізнес або відкриваючи новий, кожен підприємець повинен визначити перспективи й повідомити свою юридичну адресу (фактичне місцезнаходження) уряду, клієнтам і партнерам. Ця електронна адреса в обов’язковому порядку буде занесена і відображена в базі суб’єктів підприємництва ЄДРПОУ Міністерства Юстиції України, яка є загальнодоступною.

Як правило, для реалізації даної мети знімається офісне приміщення. Але коли питання стосується столиці, особливо її Печерського району, практичним буде інший підхід. У такій ситуації вигідніше купити юридичну адресу в Печерському або Шевченківському районах Києва. Таке рішення дозволить заощадити на оренді офісного приміщення, що вельми дорого в центральних районах столиці. Так само це допоможе скоротити витрати на охорону, обслуговуючий персонал та інші зручності, які вимагає комфортабельність роботи адміністрації фірми або підприємства.

У чому основна необхідність зміни юридичної адреси?

У бізнесі може виникнути необхідність переїзду в інший регіон або район, при цьому його виробничим складовим (цеху, розподільні пункти, склади) раціонально територіально залишатися на старому місці. Вирішити дану ситуацію допоможе віддалений офіс. Додатково юридична адреса в Печерському або Шевченківському районах дасть такі переважні моменти:

  • Забезпечення безпеки майна (нерухомого та рухомого);
  • Професійне секретарське і поштове обслуговування;
  • Месенджери і СМС, що повідомляють про отримання пошти;
  • Представництво в державних структурах Печерського або Шевченківського районах.

Зміна юридичної адреси принесе особливі преференції, завдяки яким спроститься управління господарською та фінансовою діяльністю, а також ведення бізнес-процесів.

Як купити юридичну адресу в Печерському або Шевченківському районі?

Роблячи оптимальний вибір партнера, оцініть якість сервісу, який входить в той чи інший пакет послуг. Перш за все слід обміркувати, що саме вам підходить і скільки ви готові заплатити. Рекомендовано при покупці юридичної адреси уважно вивчати документи і звертати увагу на наступні моменти:

  • Важливо, щоб об’єкт нерухомості не значився в списках масової реєстрації;
  • Будівля має відноситися до нежитлового фонду (рідко до житлового), щоб не привертати зайвої уваги чиновників фіскальної служби;
  • Договору оренди і суборенди повинні надавати офіційно оформлені підприємці, ТОВ, а не фізичні особи, щоб не було складнощів при відправці фінансової звітності в електронному вигляді;
  • Поштове обслуговування не оплачується окремо, а повинно входити у вартість контракту, що полегшить співпрацю і дозволить уникнути платіжної плутанини;
  • Важливо уточнити робочі номери телефонів орендодавців, які повинні бути завжди доступними, як вам, так і контролюючим інстанціям.

Якщо вище прописані пункти враховані, слід перевірити останній момент – чи знаходиться на місці (за пропонованою адресою) секретар. Для цього можна просто відправити туди кур’єра, звичайно ж, без попередження. Також бажано з’ясувати, як працює і де знаходиться територіальне відділення «Укрпошта» або інші компанії по доставці.

Чому купити юридичну адресу в Печерському і Шевченківському районах краще у нас?

У сфері корпоративного права наша компанія успішно працює з 2005 року, виконуючи свою роботу на високому професійному рівні. За цей час ми напрацювали багато, врахували потреби клієнтів і значно поліпшили якість сервісу, сформували конкурентну вартість.

Нам варто довіритися, тому що наша робота характеризується такими перевагами:

  • Замовнику передається договір суборенди приміщення нежитлового типу з повним комплектом документів (виписка ЄДРПОУ, АКТ права власності, угода відділення пошти);
  • У вартість послуг включено обробка кореспонденції, що передбачає отримання будь-яких доставок (рекомендованих, цінних і простих, кур’єрських, посилок, бандеролей, телеграм);
  • Перед державними інстанціями представництво проводиться за домовленістю офіційного типу, підтвердженої мокрими печатками, з точним зазначенням ПІБ довіреної особи;
  • Можливість зняти відповідний кабінет для планових або позапланових перевірок фіскальними органами, ліцензійними службами держави;
  • Доступно здійснити розміщення фасадної або інтер’єрної вивіски компанії, а також замовити зберігання документації на рік.

Головне, що забезпечує придбана у нас юридична адреса в Печерському або Шевченківському районі, – абсолютна безпека. Укладений при цьому з нашою компанією контракт можна сміливо демонструвати різним державним службам – дозвільним, митним і фінансовим. При кожному візиті даних служб можете бути впевнені, що місце знаходження вашої компанії буде підтверджено нашими співробітниками.

×

×