Як поміняти юридичну адресу
Як поміняти юридичну адресу і що для цього потрібно?
Щоб розв’язувати це питання потрібно для початку визначити, що таке юр адреса. В офіційному законодавстві України відсутнє таке поняття, є фактичне місцезнаходження підприємства. Це місце, по якому переважно фірма здійснює фінансово-господарську діяльність. Також часто можна зустріти поняття – податкова адреса. Насправді все це одне і теж.
Процедура:
- Укладається договір оренди або суборенди приміщення;
- На раді засновників виноситься рішення про зміну офісу;
- Готується новий статут у двох примірниках (але це у випадку якщо місцезнаходження компанії прописано в статуті);
- Заповнюється реєстраційна картка встановленого зразка;
- Нова інформація про підприємство вноситься до ЄДР.
Важливо! Вищевказаний пакет повинен бути завірений нотаріальним підписом і печаткою. Інакше папери не приймуть в центрі надання адміністративних послуг району або міста.
Які потрібні документи щоб поміняти юридичну адресу?
Цей процес відносно простий, але є кілька моментів на які варто звернути увагу і ретельно вивчати зміни в нормативних актах, які постійно переписуються на догоду Європейським реформам.
Перелік:
- Протокол зборів учасників (тільки на нотаріальному бланку);
- Картка із зазначенням старої та нової юридичної адреси, за якою буде знаходитися фірма;
- Заява в податкову на отримання нової виписки платника ПДВ або єдиного податку.
Нагадуємо, що для зміни місцезнаходження організації державному реєстратору, нотаріусу або ще кому-небудь надавати договір оренди або суборенди не потрібно.
Як поміняти юридичну адресу і переїхати в інше місто?
Тут процедура така сама, але внесення змін до єдиного державного реєстру підприємств та організацій проводиться за місцем реєстрації. Наприклад, якщо установа знаходиться в Києві, але вирішила переїхати до Маріуполя, тоді нові дані про переїзд проводяться в Києві. Інша ситуація з ДПІ.
Рекомендується працювати в такий спосіб:
- Повідомити нинішню ДПС, що Ви будете переїжджати в іншу область;
- У податкову службу нового міста відправити лист про те, що Ви через деякий час станете на облік у них;
- Заздалегідь укладіть договір оренди приміщення щоб у випадку перевірки за новим віртуальним офісом підтвердили Ваше фактичну присутність.
З точки зору законодавства зазначені дії не передбачені та вважаються зайвими й недоцільними. Але не варто забувати про упередженість фіскальної служби до платників і все ж зробити потрібні кроки для уникнення неприємних наслідків у вигляді блокування накладних.